הכרמלית (צילום: רמי שלוש)
הכרמלית (צילום: רמי שלוש)

פורסם מכרז לשיקום מנהרת הכרמלית

העבודות שלשמן פורסם המכרז הן שיקום מעטפת הבטון וחיזוק תקרת הבטון בחלק המנהרה שניזוק בשריפה. שיקום הבטון יבוצע בנוסף להחלפת התשתיות לאורך כל המנהרה

פורסם בתאריך: 29.11.17 12:33

החברה העירונית הכרמלית חיפה פרסמה מכרז לביצוע עבודות הנדסה אזרחית ושיקום נזקי השריפה במנהרת הכרמלית. העבודות שהזמינה החברה במכרז הן שיקום מעטפת הבטון וחיזוק תקרת הבטון בחלק המנהרה שניזוק באזור תחנת כיכר פריז במהלך השריפה שאירעה בה בחודש פברואר. המועד האחרון להגשת הצעות במכרז הוא 14 בדצמבר.

מנכ"ל הכרמלית חיפה אבישי הדר מסר כי שיקום הבטון הוא משימה נוספת במסגרת פרויקט החזרת הכרמלית לפעילות, אשר כולל החלפה מלאה של התשתיות לאורכה של כל המנהרה וייצור והתקנה של שתי רכבות חדשות של מערכת הכרמלית.

 

 

במכרז לייצור ולהתקנה של הרכבות זכתה החברה השווייצרית דופלמאייר-גאראוונטה, והיא כבר סיימה את שלב התכנון של הרכבות. לפי תוכנית העבודה לשיקום, בחודש מאי יסתיים שלב הייצור של שתי הרכבות, והכרמלית תחזור לפעילות בחודש ספטמבר 2018.

שתי הרכבות החדשות אמנם יהיו דומות בגודלן ובקיבולתן לשתי הרכבות שהופעלו עד לשריפה, אך צורתן תהיה שונה.

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אייל

    למה פרסמו רק עכשיו – חודשים רבים אחרי שזה קרה?
    לא יכלו לפרסם את זה מיידית??
    למה הכל בירוקרטיה איטית

  2. צפוני

    במסגרת השיפוץ צריך להוסיף בכל תחנות הכרמלית מעליות להנגשת הכרמלית לאימהות עם עגלות לתינוקות , לנכים ועוד. צריך להרחיב את תחנות הכרמלית כך שתהיה אפשרות לנוע בתוך התחנות עם עגלות. צריך להוסיף עוד פתחי כניסה לכרמלית כמו חיבור תחנת גולומב/בני ציון עם ביה"ח בני ציון (כ100מ') ועוד…

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר