הריסת המבנים ברחוב יציאת אירופה (צילום: דוברות עיריית חיפה)
הריסת המבנים ברחוב יציאת אירופה (צילום: דוברות עיריית חיפה)

חיפה בראש טבלאות ההתחדשות העירונית

חיפה חולקת עם תל אביב את המקום הראשון בהיתרי תמ"א 38 - 60 מבנים, לפני רמת גן וירושלים. בטבלה המדרגת את הערים לפי מספר הדירות הכלולות בפרויקטים של פינוי בינוי שאושרו בתחומן נמצאת חיפה במקום השני

פורסם בתאריך: 7.12.18 11:27

חיפה מדורגת בצמרת הטבלאות המדרגות ערים בישראל לפי מספר ההליכים שקודמו בהן בשני מסלולי מיזמי ההתחדשות העירונית – תמ"א 38 ופינוי-בינוי. הנתונים נכללים בדוח הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית במשרד הבינוי והשיכון לשנת 2017 .

לפי הדוח מדורגת חיפה במקום הראשון ביחד עם תל אביב-יפו בטבלה המדרגת את הערים לפי מספר היתרי הבנייה שניתנו למבנים בתחומן לצורך מימוש מיזמי תמ"א 38. בכל אחת משתי הערים ניתנו בשנה שעברה היתרים ל-60 מבנים. אחריהן מדורגות רמת גן (42 היתרים) וירושלים (38 היתרים).

בטבלה המדרגת את הערים לפי מספר הדירות הכלולות בתוכניות פינוי-בינוי שאושרו בתחומן עד לסוף השנה שעברה מדורגת חיפה במקום השני עם 4,428 דירות, כאשר במקום הראשון מדורגת תל אביב-יפו עם 5,748 דירות. חיפה מקדימה את ירושלים שבמקום השלישי עם 4,085 דירות ואת רמת גן שבמקום הרביעי עם 3,762 דירות.

 

 

בטבלה המדרגת את הערים לפי מספר הדירות שעד לסוף השנה שעברה הונפק היתר בנייה להקמתן במסגרת פרויקטי פינוי-בינוי מדורגת חיפה במקום הרביעי עם 1,183 דירות. את הטבלה מובילה תל אביב-יפו עם 1,602 דירות. במקום השני מדורגת קרית אונו עם 1,559 דירות ובמקום השלישי מדורגת יהוד-מונוסון עם 1,444 דירות.

יצוין כי בימים אלה מוקמים בחיפה שני פרויקטי פינוי-בינוי – ברחוב יציאת אירופה בקרית שפרינצק וברחוב ברל כצנלסון בנוה שאנן.

 


 

 


 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לפי הקטסטרופה ברח' חביבה אולי אין כל כך במה להתגאות. אולי עדיף לחשוב ולתכנן קצת יותר לפני שמאשרים.

  2. קטסטרופה טוטאלית

    זה לא התחדשות עירונית, זה הרס עירוני.
    חביבה רייך לא הדליק נורות אדומות? ממשיכים בהרס שכינות הכרמל.
    שכינות שתוכננו בקפידה למסםר מסויים של תושבים ורכבים, אחרכך הכניסו לאור הרווחה הכלכלית והרס התחבורה הציבורית במקום רכב למשפחה, שני רכבים. ועכשיו רוצים פי 2 תושבים קרי פי 4 רכבים ממה שתוכננו..לחץ על צנרת מים, לחץ על פארקים קטנים מדי, בתי ספר דחוסים.. הממ מעניין איך זה יגמר. קטסטרופה טוטאלית

  3. טוב שמחדשים

    טוב שמעירים קצת את העיר המנומנמת הזאת. יש הרבה אנשים שמרנים שרוצים שהעיר בתרדמת(כמו בשטויות שכתב המגיב הקודם על לחץ בצינורות) אבל אם העיר הזאת חפצת חיים חייבים לחדש ולבנות דירות לדור ההמשך

  4. זה להעיר? זה להרוס

    למגיב הקודם כולנו בעד להעיר את העיר אבל מה בין סה לציפוף יתר בגלל חמדנות הקבלנים והעירייה עוד ארנונה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר