פרויקט "אלמוג כרמל מערב" (הדמיה: טוטם)
פרויקט "אלמוג כרמל מערב" (הדמיה: טוטם)

תוכנית הפינוי-בינוי בנוה דוד יוצאת לדרך

ביום חמישי יחל הליך המימוש של תוכנית הפינוי-בינוי הראשונה בתולדותיה של שכונת נוה דוד, עם הריסתם של שלושת הבניינים הישנים הראשונים בפרויקט "אלמוג כרמל מערב" שיוזמת קבוצת אלמוג במתחם המלך אמציהו

פורסם בתאריך: 10.9.19 15:41

אירוע היסטורי צפוי להתרחש ביום חמישי בשכונת נוה דוד: לראשונה בתולדותיה של השכונה יחל הליך מימוש של תוכנית פינוי-בינוי בתחומה עם הריסתם של שלושת הבניינים הישנים הראשונים בפרויקט "אלמוג כרמל מערב" שיוזמת קבוצת אלמוג למתחם המלך אמציהו.

"אנו נרגשים לקראת ההריסה. זהו רגע משמעותי עבורנו ועבור התושבים", אמר מנכ"ל קבוצת אלמוג יקי אמסלם, "עמלנו במשך שבע שנים ארוכות על קידום הפרויקט, וסוף סוף הוא הופך למציאות".

תוכנית הפינוי-בינוי, שהוכנה על ידי משרד האדריכלים שורץ-בסנוסוף, חלה על שטח של כ-16 דונם, ובמסגרתה ייהרסו שמונה מבני רכבת ישנים בני שתיים-שלוש קומות ובהם 74 דירות בשטח ממוצע של 50 מ"ר במגרשים הנמצאים ברחוב המלך אמציהו 14-2, ברחוב המלך שלמה 46-36 וברחוב אסתר המלכה 16-14. במקום המבנים שייהרסו ייבנו שלושה מגדלים – שניים בגובה של 30 קומות ואחד בגובה של 27 קומות – ובהם 437 דירות בשטח ממוצע של 100 מ"ר.

 

 

את שלושת המבנים הראשונים שייהרסו יחליף מגדל המגורים הראשון שיתנשא לגובה של 27 קומות ויכלול 161 דירות. בשבועות האחרונים מסרו התושבים לקבוצת אלמוג את המפתחות של דירותיהם הישנות ועברו לדיור חלופי בשכירות. 30 דירות מוקצות לדיירים כבר במגדל המגורים הראשון, עם השלמתו. בשלבים הבאים ייהרסו שאר המבנים הישנים, ובמקומם ייבנו המגדל השני והשלישי.

גם שיווק הדירות בפרויקט יצא לדרך, ובמסגרתו מוצעות דירות ארבעה חדרים במחיר התחלתי של 1,490,000 שקל ודירות חמישה חדרים במחיר התחלתי של 1,775,000 שקל.

 


 

 


 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. מאיר

    1800000 בקירוב לחמישה חדרים בנווה דוד?! כבחור שנולד וגדל בשכונה החלקתם על הראש. הרי במחיר הזה בקירוב מוכרים כעת במרכז דרך הים .

  2. זה בדיוק הענין מאיר

    כבחור שגדל בנווה דוד התרגלתם לגור בסוג של מעברה(אני לא לועג לך ואני גרתי בתנאים דומים)מחנה דוד היתה עלובה וחלשה.נווה דוד עומדת להשתנות ומחיר של 1.8 ל5 חדרים בעוד כמה שנים עשוי להשמע מחיר מצחיק

  3. נווה דוד

    יקר בטרוף 5חדרים במליון שמונה מאות בערך ומקבלים בית עוד 4-5 שנים
    ומה עם הבניינים שיתחילו לבנות בהמשך כי בונים רק אחד בהתחלה
    זה מלא כסף מה שמבקשים

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר