מתחם פייזר (הדמיה: אולין)
מתחם פייזר (הדמיה: אולין)

קודם פרויקט הפינוי-בינוי במתחם פייזר

יו"ר הוועדה המייעצת להתחדשות עירונית ברשות הממשלתית להתחדשות עירונית עינת גנון הודיעה למנכ"ל חברת נקסט אורבן יוסי כהן כי בכפוף למילוי של כמה תנאים, בכוונת הוועדה להמליץ לשר הבינוי והשיכון להכריז על המתחם כמתחם פינוי-בינוי במסלול המיסוי

פורסם בתאריך: 12.12.19 16:46

פרויקט הפינוי-בינוי שיוזמת חברת נקסט אורבן במתחם פייזר בשכונת יזרעאליה בחיפה זכה אתמול לקידום משמעותי: יו"ר הוועדה המייעצת להתחדשות עירונית ברשות הממשלתית להתחדשות עירונית עינת גנון הודיעה במכתב למנכ"ל החברה יוסי כהן כי בכפוף למילוי של כמה תנאים, בכוונתה של הוועדה להמליץ לשר הבינוי והשיכון להכריז על המתחם כמתחם פינוי-בינוי במסלול המיסוי.

מסלול המיסוי מתמרץ תהליכי התחדשות עירונית ביוזמה של השוק הפרטי, וזאת בשונה ממסלול הרשויות המקומיות שבו הרשות המקומית היא שיוזמת את פרויקט ההתחדשות העירונית. הוועדה המייעצת פועלת מתוקף חוק הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, ותפקידה הוא להמליץ לשר על הכרזת מתחמים להתחדשות עירונית במסלול המיסוי ובמסלול הרשויות המקומיות.

פרויקט מתחם פייזר, שתוכנן על ידי משרד האדריכלים שורץ-בסנוסוף, כולל הריסה של ארבעה מבני רכבת ישנים בני שלוש קומות ובהם 104 דירות ברחובות פייזר, ניסנבוים ופרץ מרקיש. במקום המבנים הישנים ייבנה במודל של עירוב שימושים מתחם חדש שיכלול 440 דירות חדשות – מרביתן בארבעה בניינים של 25 קומות וחלקן בבנייה מרקמית – 1,200 מ"ר למסחר, מועדוני דיירים ומבנים לתעסוקה. הפרויקט כולל גם חניונים תת קרקעיים ושטח ציבורי פתוח.

 


 

 


 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר