מימין: רפי וירשובסקי, ד"ר יוני ירום וערן מנגל, בעלי רשת מדיקס (צילום: מיכה בריקמן)
מימין: רפי וירשובסקי, ד"ר יוני ירום וערן מנגל, בעלי רשת מדיקס (צילום: מיכה בריקמן)

הראשון בצפון: נחנך מרכז רפואת הספורט מדיקס באצטדיון סמי עופר

המרכז, שמתפרש על שטח של כ-800 מ"ר, הוקם במטרה להעניק לתושבי הצפון שירות רפואי מקצועי על ידי צוות מומחים בתחומי האורתופדיה על סוגיה השונים, קרדיולוגיה, אולטרסאונד, רפואת ספורט ועוד, והכל תחת קורת גג אחת

פורסם בתאריך: 11.4.24 16:50

מדיקס, רשת מרכזי רפואת ספורט, ובית החולים medica אלישע, השיקו אתמול (רביעי) את מרכז הרפואה והספורט הראשון והגדול מסוגו בצפון באצטדיון סמי עופר.

המרכז, שמתפרש על שטח של כ-800 מ"ר, הוא תולדה של שיתוף פעולה של רשת מדיקס ובית החולים medica אלישע. המרכז הוקם במטרה להעניק לתושבי הצפון שירות רפואי מקצועי על ידי צוות מומחים בתחומי האורתופדיה על סוגיה השונים, קרדיולוגיה, אולטרסאונד, רפואת ספורט ועוד, והכל תחת קורת גג אחת.

מימין: אור שחף, אורן עוז, מנכ"ל מדיקס, ורני בנדר (צילום: מיכה בריקמן)

מימין: אור שחף, אורן עוז, מנכ"ל מדיקס, ורני בנדר (צילום: מיכה בריקמן)

כמו כן, ניתן יהיה לקבל במרכז שירותים נוספים מטובי המומחים, כגון: פיזיותרפיה, תזונת ספורט, פיזיולוגיה של המאמץ, עיסוי רפואי ורפואה משלימה, פילאטיס שיקומי, בדיקות מאמץ וספורט, פסיכולוגיית ספורט ועוד.

נוסף על כך, במתחם נפתחו מכון אורתופדי ומדרסים מבית "מדיפוס-עטרת", מכון בדיקות הספורט מבית "אלה מרום" ומכון לבדיקות הולכה עצבית מבית "נוירוגרף EMG".

מימין: איציק עובדיה, יענקל'ה שחר ופיני גרשון (צילום מיכה בריקמן)

מימין: איציק עובדיה, יענקל'ה שחר ופיני גרשון (צילום מיכה בריקמן)

האדריכלות של המרכז: משרד מנספלד-קהת והאדריכלית יולי ויטנברג.

לאירוע ההשקה הגיעו יותר מ-300 מוזמנים, ביניהם: בעלי מדיקס ערן מנגל, ד"ר יוני ירום ורפי וירשובסקי והמנכ"ל אורן עוז, מנהל בית החולים medica אלישע, ד"ר שלומי ישראלית, שאירחו את המוזמנים, בעלי מכבי חיפה, יענקל'ה שחר, השותף במיזם, מנכ"ל מכבי חיפה, איציק עובדיה, מנהל הקבוצה, גיל אופק, פיני גרשון, מנכ"ל אצטדיון סמי עופר, ליאור פרי מנכ"ל החברה הכלכלית לחיפה, אור שחף, חבר מועצת העיר ויו"ר החברה הכלכלית לחיפה רני בנדר, יו"ר אצטדיון סמי עופר, צביקה ברבי, יו"ר התאגידים בעיריית חיפה, ישראל בן שלום, שחקנים ואנשי חברה – דודו דהן, דין דוד וגדי קינדה, הדוגמן והשחקן תומר הכהן, הראל דודסון (נינג'ה ישראל), אמור פז (נינג'ה ישראל), צביה ועודד לם ועוד רבים.

דודו דהן, דין דוד וגדי קינדה (צילום: מיכה בריקמן)

דודו דהן, דין דוד וגדי קינדה (צילום: מיכה בריקמן)

את הערב הנחו דפנה הכהן, שתנהל את המרכז, ורינת קובלסקי, מנהלת השיווק, של בית החולים medica אלישע, שהיו אחראיות על הפקת הערב.

 

 

יענקל'ה שחר נשא דברים ואמר: "ברכות ליזמים, השותפים ובעלי המקצוע של המקום הנפלא הזה. אני יכול לומר לכם שכפציינט של מדיקס תל אביב קיבלתי את הטיפולים הכי טובים ואין לי צל של ספק שכל מי שיבוא לפה יקבל את הטופ שאפשר בכל תחום שיש. כבעלים של מכבי חיפה, אני שמח שיש מכון רפואי ברמה כזו, כך שנוכל להיעזר בכם בכל שעות היממה, לרפא את הפצועים שלנו ולא חסרים כאלה, ולעזור לנו כדי לא לשלוח אותם לחו"ל".

מימין: אורית שחם וואלך, ערן מנגל, אורן עוז, דפנה הכהן ורינת קובלסקי (צילום מיכה בריקמן)

מימין: אורית שחם וואלך, ערן מנגל, אורן עוז, דפנה הכהן ורינת קובלסקי (צילום מיכה בריקמן)

ליאור פרי, מנכ"ל אצטדיון סמי עופר: "מרכז הרפואה והספורט יביא איתו מסה קריטית של מומחים שיעשו פה את המקסימום, ואני מברך ונרגש. אנחנו, באצטדיון, בחזון שלנו מסתכלים על הפוטנציאל העסקי והמסחרי של המקום, ומבחינתנו זו סנונית ראשונה. הרבה תודה שבחרתם למקם את סניף הדגל שלכם באצטדיון סמי עופר, להקים אותו מאפס, ולהקים פה מרכז מדהים שיהיה סמן ימני לבאות".

רני בנדר יו"ר חבר מועצת העיר ויו"ר החברה הכלכלית לחיפה: "אני מכיר את ערן מילדות, מדהים לראות את ההתפתחות מחדר וחצי בצהלה, דרך האצטדיון בהדר יוסף, ועכשיו הסניף הצפוני, הענק, זה מרגש. אנחנו, כחברה כלכלית, נעשה הכל כדי לקדם את הדברים ולעזור למרכז לפרוח. המקום הוא שילוב מנצח של ספורט ברמה הגבוהה ביותר ורפואה ברמה הגבוהה ביותר, ואין לי ספק שזה יצליח".

מימין איציק עובדיה, צביקה ברבי וליאור פרי (צילום: מיכה בריקמן)

מימין איציק עובדיה, צביקה ברבי וליאור פרי (צילום: מיכה בריקמן)

ד"ר שלומי ישראלית, מנהל בי"ח אלישע: "הרעיון לחיבור של מדיקס ואלישע נזרע לפני חצי שנה בערך והוא קרם עור וגידים במהירות שיא. החיבור בין שני הגופים היה מתבקש. תפיסות העולם של מדיקס ושל בית החולים medica אלישע דומות, ולכן החיבור היה קל ונכון. אנחנו בטוחים שהשירותים ונבחרת הרופאים יזניקו את הטיפול של הרפואה הניתנת לספורטאים לרמה אחרת. החזון של המרכז יהפוך לבית טבעי לקבוצות, לספורט, לכל תושבי האזור ובכלל".

ד"ר יוני ירום, מבעלי מדיקס, שסגר את הברכות אמר: "רצינו להביא את הבשורה לצפון, עם מיטב המומחים והרופאים, ולכן החיבור למדיקה אלישע, היה טבעי. כשאנחנו עושים משהו אנחנו משתדלים לעשות את הטוב ביותר והנוח ביותר כדי לתת את המוצר הטוב ביותר לאנשים שבאים בשערינו ואני מקווה שיגיעו הרבה אנשים, מאחר ואנחנו ערוכים לעמוד בעומסים גדולים. מטרת המרכז הוא להחזיר ספורטאים לכשירות, הן לספורטאים המקצועיים, החובבים וסתם לאוהבי ספורט".

מימין: ד"ר גל דודסון הכהן, דפנה הכהן ותומר הכהן (צילום: מיכה בריקמן)

מימין: ד"ר גל דודסון הכהן, דפנה הכהן ותומר הכהן (צילום: מיכה בריקמן)

מדיקס היא רשת המרכזים לרפואת הספורט ופיזיותרפיה מהמובילות בישראל. מיום הקמתה, משמשת הרשת בית שני לכל העוסקים בספורט בארץ ואף בחו"ל, החל מספורטאים חובבים וכלה בספורטאים מקצוענים. הרשת מציעה סל שירותים גדול ומגוון, המתפתח וגדל כל הזמן במטרה להעניק לאנשים הפעילים ספורטיבית את כל הנדרש תחת קורת גג אחת.

בית החולים medica אלישע הוא בית חולים פרטי, המספק שירותי רפואה באמצעות טכנולוגיות רפואיות מתקדמות וציוד חדשני, הניתנים על ידי בכירי הרופאים המומחים בארץ.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר