וויל גרייבס. חתם בהפועל חיפה לאחר שנדחה על ידי הפועל באר שבע (צילום: הפועל חיפה)
וויל גרייבס. חתם בהפועל חיפה לאחר שנדחה על ידי הפועל באר שבע (צילום: הפועל חיפה)

הסעיפים שיאפשרו להפועל לחתוך את גרייבס ללא פיצוי

הפועל חיפה אמנם החתימה את וויל גרייבס, אך בחוזהו מצוינים סעיפים שיאפשרו לה לשחררו מיידית - פציעה חוזרת בפרק כף היד ובילויים בשעות מאוחרות לפני משחקים. וגם: הבעלים של מכבי חיפה ג'ף רוזן אישר למאמן ברק פלג לצרף ישראלי נוסף

פורסם בתאריך: 1.9.18 20:18

הפועל חיפה החתימה בסוף השבוע שעבר את הפורוורד וויל גרייבס על חוזה לעונה הבאה שכולל סעיפים שבמסגרתם רשאית הקבוצה לחתוך אותו באופן מיידי ללא כל פיצוי. בין הסעיפים – פציעה חוזרת בפרק כף היד, זכר לפציעה שממנה הוא סבל במכבי חיפה; בילויים בשעות מאוחרות לפני משחקים; והפרות משמעת שונות.

גרייבס, שעל מועמדותו להצטרף להפועל פורסם לראשונה ב”כלבו – חיפה והצפון” לפני כחודש, ביקש להיבחן בשורותיה של הפועל באר שבע, העולה החדשה לליגת העל, אבל זו ויתרה על שירותיו והוא חתם בהפועל. על אף האפשרויות לשחרר את גרייבס בונה המאמן עופר רחימי על גרייבס כשחקן מפתח בקבוצה ואף מייעד לו ולרכש החדש נאור שרון את תפקיד הקפטן.

 

 

בינתיים החתימה הפועל זר שני – הגארד ג’וש פורצ’ן (24, 1.96 מטר) ששיחק בעבר במכללת קולורדו ובעונה שעברה בצ’דיק מהליגה ההונגרית – ומינתה את אילן עמר לעוזרו של רחימי.

בצד השני של הכביש, הבעלים של מכבי חיפה ג’ף רוזן אישר למאמן ברק פלג לצרף שחקן ישראלי נוסף, וכבר בימים הקרובים צפויה הקבוצה להחתים שחקן חדש. כמו כן, רוזן בוחן בימים האחרונים כמה שחקנים אמריקאים במטרה לצרף אותם למשחקיה של הקבוצה מול סקרמנטו קינגס ולוס אנג’לס קליפרס.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר