אלכס רבינוביץ' בראש הפודיום. ניפגש בתחרות מר אולימפיה בלאס וגאס (צילום: אירינה ליפשיץ)
אלכס רבינוביץ' בראש הפודיום. ניפגש בתחרות מר אולימפיה בלאס וגאס (צילום: אירינה ליפשיץ)

אלכס רבינוביץ' – אלוף העולם בפאוור ליפטינג

מאמן הכושר אלכס רבינוביץ' זכה בפעם השישית במקום הראשון באליפות עולם בפאוור ליפטינג (לחיצת חזה) שנערכה בסנט פטרבורג, רוסיה: "הפעם התחרות היתה קשה בגלל שיפוט עוין. זוהי התחרות הראשונה שבה הרגשתי שהשיפוט לא הוגן כלפי הספורטאים מישראל"

פורסם בתאריך: 9.12.18 14:14

אלכס רבינוביץ', חיפאי לשעבר וכיום תושב קרית ים, זכה אתמול (שבת) במקום הראשון באליפות עולם בפאוור ליפטינג (לחיצת חזה) שהתקיימה בסנט פטרבורג, רוסיה. רבינוביץ' התחרה בקטגוריית משקל של עד 82.5 ק"ג בלחיצת חזה ללא ציוד עזר לאחר שלחץ 170 ק"ג והקדים ספורטאים מרוסיה שזכו במקומות השני והשלישי. מלבד רבינוביץ' השתתפו בתחרות עוד ארבעה מתחרים ישראלים.

רבינוביץ' הוא מאמן בחדר כושר שמתחרה בלחיצת חזה במשך יותר מ-20 שנה, וזוהי זכייתו השישית באליפות העולם. "הפעם התחרות היתה קשה בגלל שיפוט עוין", הוא מספר, "זוהי התחרות הראשונה שבה הרגשתי שהשיפוט לא הוגן כלפי הספורטאים מישראל. למשל מדדו לי זמן ארוך יותר שבו החזקתי את המוט בידיים מאשר לאחרים, כמו למשל המתחרה האיראני. תוצאה של 170 ק"ג היא לא התוצאה הטובה ביותר שלי, אבל זו היתה התוצאה הכי טובה שאפשר היה להגיע אליה בתנאי שיפוט כאלה, ואני מרוצה שהשגתי אותה".

 

 

את ההשתתפות בתחרויות מממן רבינוביץ' עצמו. בדומה לענפי הספורט האחרים שאינם אולימפיים, גם האיגוד הישראלי לפאוור ליפטינג אינו זוכה לתמיכה ממרכזי הספורט השונים. בזכות הזכייה באליפות העולם העפיל רבינוביץ' אוטומטית לתחרות מר אולימפיה בפאוור ליפטינג פרו שתתקיים בלאס וגאס, נבאדה, ארצות הברית, בספטמבר 2019.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר