המשרדים של מכבי ברחוב קרית ספר. בקרוב יהפכו להיסטוריה (צילום: צלמוס)
המשרדים של מכבי ברחוב קרית ספר. בקרוב יהפכו להיסטוריה (צילום: צלמוס)

החוזה נחתם: מכבי חיפה עוברת לטירת כרמל

גם ניסיונותיו של שר האוצר משה כחלון לפשר בין מכבי לעיריית חיפה לא צלחו, ובשבועות הקרובים יסגור המועדון את משרדיו בחיפה ויעבור למתחם שער הכרמל

פורסם בתאריך: 5.7.17 12:04

חצי שנה לאחר חשיפת “כלבו” על העימות החריף בין מכבי לראש העיר יונה יהב ועל המשא ומתן המתנהל בין המועדון לעיריית טירת כרמל על העברתם של משרדי המועדון למתחם שער הכרמל בעיר השכנה, וחודשיים לאחר הדיווח כאן על חילופי טיוטות החוזה בין הצדדים, עכשיו זה סופי: ההסכם בין הצדדים נחתם, ובשבועות הקרובים תסגור מכבי את משרדיה ברחוב קרית ספר ותפתח משרדים חדשים במתחם שער הכרמל.

גם ניסיונותיו של שר האוצר משה כחלון לפשר בין מכבי לעירייה לא עלו יפה, ולאחר שיהב התנגד להצעה חדשה שהוגשה לו לפתוח את משרדי המועדון במתחם סמוך לאיצטדיון, בשטח השיפוט של חיפה, חתמה מכבי על ההסכם מול בכירי מתחם שער הכרמל.

ל”כלבו” נודע כי החוזה בין הצדדים הוא לתקופה של שלוש שנים, כאשר למכבי ניתנה האפשרות להשתחרר ממנו בסופה של כל שנה. בשלב זה יכלול המעבר רק את פתיחת המשרדים של המועדון, אך בעתיד תוכל מכבי לשכור שטחים נוספים לצורך פעילויות אחרות, כמו מוזיאון ומרפאת ספורט.

דובר מכבי דודו בזק מסר בתגובה: “כשיהיה למועדון מה להודיע נודיע”.

דוברת העירייה הדס פרץ מסרה: “מכבי היא נכס חשוב לעיר. לא ננהל את מערכת היחסים שלנו מעל דפי העיתון”.

המעבר של מכבי לעיר השכנה מדאיג מאוד את ראשי קבוצות הכדורסל של מכבי והפועל. בעבר טען יהב כי אחת מהסיבות להתנגדותו להקמת המשרדים של מכבי באיצטדיון העירוני היא שלאף מועדון ספורט בארץ אין משרדים באיצטדיון שבו משחקת קבוצתו, ואף הודיע כי יפעל לסגירת משרדי קבוצת הכדורסל של מכבי מהיכל הספורט ברוממה. החוזה שנחתם לאחרונה בין מכבי לאתו”ס לשכירת ההיכל לתקופה של שלוש שנים לא כולל הבטחה להפעלת משרדים, ואם יהב יתעקש ייאלצו קבוצות הכדורסל למצוא לעצמן משרדים חלופיים.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר