דור פרץ. מכה על חטא? (צילום: שרון בוקוב)
דור פרץ. מכה על חטא? (צילום: שרון בוקוב)

פרץ רוצה לחזור להפועל, קלינגר לא מתלהב

מקורביו של קשר מכבי תל אביב פנו להפועל חיפה בבקשה לשוב לקבוצה בחלון ההעברות. בשל התנהלותו בקיץ יש בהפועל מתנגדים רבים לחזרתו

פורסם בתאריך: 4.10.17 13:06

עד לפתיחת חלון ההעברות בינואר אמנם נותרו שלושה חודשים, אבל מקורביו של קשר מכבי תל אביב דור פרץ כבר פנו להפועל חיפה בבקשה לחזור לקבוצה. המאמן ניר קלינגר לא הביע התלהבות מהפנייה, זכר להתנהלותו של השחקן בקיץ.

כזכור, קלינגר הבהיר לפרץ כי מבחינתו הוא באנקר בהרכב והמתין עד לתחילת העונה להחלטה של מכבי תל אביב אם להמשיך להשאילו. פרץ מצדו אמר לקלינגר כי הוא רוצה לשחק רק בהפועל, וכתנאי לכך דרשה ממנו מכבי תל אביב להאריך את חוזהו בשורותיה. החוזה הוארך, וכשמכבי תל אביב הסכימה להשאילו התגלעו פערים כספיים בין השחקן לבעלים יואב כץ. פרץ הודיע שיש קבוצות אחרות, ובהן בני יהודה, שמציעות לו חוזה טוב יותר, הפועל ויתרה על שירותיו, והקשר נשאר בסופו של דבר בתל אביב. במוקדמות הליגה האירופית שיחק פרץ בהרכב, אך מאז ששחקני הרכש החדשים הצטרפו למכבי תל אביב הוא כמעט לא זוכה לדקות משחק.

פתיחת העונה המצוינת של הפועל, שאחרי ניצחון החוץ על הפועל קרית שמונה (0:1) ביום ראשון יש במאזנה 14 נקודות מ־18 אפשריות, הובילה אותה להיות בעמדת כוח מול פרץ. גורם במועדון אמר כי כעת הפועל לא ממהרת לשום מקום בעניינו של השחקן וכי במועדון יש מתנגדים לחזרתו.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר