גוסטבו בוקולי. מטייל בעולם (צילום: ראובן כהן, מכבי חיפה האתר הרשמי)
גוסטבו בוקולי. מטייל בעולם (צילום: ראובן כהן, מכבי חיפה האתר הרשמי)

בוקולי עקב בצרפת אחרי מגן שמאלי ושוער

המנהל הטכני מו אלאך קיבל המלצה על שני השחקנים מסוכן ספרדי שמשמש כסקאוט של מכבי חיפה באירופה. בסוף השבוע יעביר גוסטבו בוקולי לאלאך את דוח הסקאוטינג על השניים

פורסם בתאריך: 4.1.18 09:34

גוסטבו בוקולי יצא בתחילת השבוע למסע סקאוטינג בצרפת והוא אמור לשוב היום (חמישי) לארץ. בשבוע שעבר קיבל המנהל הטכני של מכבי חיפה מו אלאך המלצה על מגן שמאלי ועל שוער מסוכן ספרדי שמשמש כסקאוט של המועדון באירופה. בוקולי נסע לראות אותם, ובמהלך סוף השבוע הוא יעביר לאלאך את דוח הסקאוטינג על שני השחקנים.

כפי שפורסם לראשונה כאן, מכבי ערכה מהפך במערך הסקאוטינג שלה, כך שמעתה יהיה לה סקאוט בכל יבשת שימליץ על שחקנים לאלאך. במסגרת תוכנית הסקאוטינג החדשה יצא בוקולי לפני כשלושה שבועות לניגריה כדי לעקוב אחר הקשר סופיאן חביבו בן ה־18, וזאת בהמלצתו של יעקובו אייגבני שמונה לסקאוט של מכבי באפריקה. בוקולי העביר לאלאך את רשמיו על השחקן, וזה אמור להגיע ארצה לאחר.

בשלב זה מסתמן כי אף אחד מהזרים של מכבי לא ימשיך בעונה הבאה למרות שחלקם מחזיקים בחוזה. בזמן הקצר שלו במכבי אלאך לא התרשם מהזרים של הקבוצה, ונשיא המועדון אישר לו להכין את הקבוצה כראות עיניו לעונה הבאה, כולל שחרור שחקנים שבידיהם חוזה. באשר לעונה זו, נראה ששחר יבקש מאלאך לא לבצע מהפכות בשל הסיכויים הקלושים להתברג בפלייאוף העליון, והכספים שיועמדו לחיזוק הקבוצה יהיו נמוכים.

 

 

 

 

אם הקבוצה לא תצליח להעפיל אל הפלייאוף העליון ייגרם למועדון נזק כספי משמעותי, אבל הנפגעים העיקריים יהיו השחקנים הישראלים. בניגוד לזרים, ששכרם אינו מבוסס על פרמיות, שכרם של הישראלים תלוי בקצב צבירת הנקודות ועד כה הם כבר הפסידו הרבה מאוד כסף. אבל ההפסד הכספי המשמעותי יותר יהיה אובדן של מענק העלייה לפלייאוף העליון.

משמעות נוספת להידרדרות לפלייאוף התחתון יהיה אובדן מענק על מענק זכייה בכרטיס למפעל אירופי, אלא אם מכבי תדהים את הכדורגל הישראלי ותגיע לאירופה דרך גביע המדינה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר