עידן ורד. הצדדים ינסו להגיע לעמק השווה (ניר קידר)
עידן ורד. הצדדים ינסו להגיע לעמק השווה (ניר קידר)

מחלוקת בין מכבי לוורד על משך החוזה

לאחר שמכבי חיפה ועידן ורד סיכמו על שכר של 250,000 דולר לעונה הציב הקשר דרישה לחוזה לשלוש שנים. מכבי מציעה לו חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת

פורסם בתאריך: 20.6.18 12:22

קשיים במשא ומתן בין מכבי חיפה לעידן ורד. כפי שפורסם כאן לראשונה לפני חודש, מכבי פנתה לוורד בהצעה לחזור לקדנציה שנייה במועדון, אך כעת מתברר כי המחלוקת בין הצדדים היא על משך ההתקשרות. הקשר, שמעוניין לעזוב את בית"ר ירושלים, דורש חוזה לשלוש שנים, בעוד שמכבי מציעה לו חוזה לעונה אחת בלבד עם אופציה לעונה נוספת.

במכבי טוענים כי נשיא המועדון יעקב שחר נכווה יותר מדי בשנים האחרונות עם חוזים ארוכי טווח של שחקנים שלא הצדיקו את מקומם בקבוצה, ולכן החליט להימנע מחוזים כאלה. בין הצדדים כבר הושגה הסכמה על שכרו של ורד – 250,000 דולר לעונה – וגורמים בקבוצה טוענים כי לאחר מכן הציג השחקן את הדרישה לחוזה לשלוש עונות.

עוד לפני פתיחת המשא ומתן עם ורד הסכימו שחר והבעלים של בית"ר ירושלים אלי טביב שמכבי תשלם כחצי מיליון דולר על כרטיסו של הקשר ותשאיל לבית"ר שני שחקנים צעירים. כעת ינסו מכבי וורד להגיע אל עמק השווה במטרה שהשחקן ישוב ללבוש את המדים הירוקים.

 

 

בתוך כך נערכה השבוע פגישה נוספת בין מנכ"ל מכבי אסף בן דב לקפטן לשעבר יניב קטן, ובין הצדדים נרשמה התקדמות באשר לחזרתו למועדון. במכבי מייעדים לקטן תפקיד מקצועי או ניהולי במחלקת הנוער, בכפוף להחלטתו של המנהל הטכני של המועדון מו אלאך שצפוי גם הוא להיפגש איתו בימים הקרובים.

בעניין אחר, מכבי הודיעה למנויי הזהב והיהלום כי מהעונה הקרובה תפעיל חברת פריסטייל קייטרינג את מתחם ההסעדה באיצטדיון העירוני, והפליגה בשבחי האוכל שיוגש להם. ההודעה גררה תגובות נזעמות ברשתות החברתיות, ואוהדים רבים טענו כי המועדון מנסה לקנות את לבם באוכל במקום בבניית קבוצה ראויה. בינתיים מסתמן שבמשחקיה של היריבה העירונית הפועל חיפה לא יוגש כיבוד לאוהדים מכיוון שהבעלים יואב כץ מסרב לשלם עבור שירותי הקייטרינג באיצטדיון.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר