דורון אוסידון. "עונה נהדרת מבחינה מקצועית וניהולית" (צילום: ניר קידר)
דורון אוסידון. "עונה נהדרת מבחינה מקצועית וניהולית" (צילום: ניר קידר)

אוסידון עוזב את הפועל: "זה יום לא קל עבורי"

דורון אוסידון, סגן נשיא הפועל חיפה ונציג הבעלים יואב כץ, עוזב את המועדון אחרי שנתיים. בסביבתו מספרים שהוא שואף להתמנות למנכ"ל ההתאחדות לכדורגל

פורסם בתאריך: 18.7.18 08:54

לאחר שנתיים כסגן נשיא הפועל חיפה וכנציג הבעלים יואב כץ, דורון אוסידון עוזב את המועדון. בהודעה שפרסמה הפועל הבוקר (רביעי) נכתב כי הצדדים החליטו להיפרד לאחר שאוסידון החליט כי הגיע הזמן מבחינתו למצוא אתגר חדש, וכי לאוסידון היה חלק בלתי מבוטל בהצלחת המועדון בשנה החולפת.

הבעלים יואב כץ: "אני מודה לדורון על העבודה לצדי בשנתיים האחרונות תוך הפגנת נאמנות, מקצוענות ואכפתיות – והכל לטובת הצלחתה של הפועל, כולל בעונה הטובה ביותר בהיסטוריה שלה. רציתי שהוא יישאר, אך אני מכבד את החלטתו לעזוב ומאחל לו הצלחה גדולה בהמשך דרכו".

 

 

אוסידון: "זה יום לא קל עבורי. ההחלטה לעזוב את הפועל – מועדון שאליו נקשרתי – את כץ, את הצוות המקצועי, את השחקנים, את העובדים ואת האוהדים לא היתה קלה. אלה אנשים נפלאים וכולם יחסרו לי, אבל החלטתי להמשיך לאתגר חדש. אני שמח שבתקופתי רשם המועדון הישגים נפלאים – זכייה בגביע המדינה, הגעה לאירופה ועונה נהדרת מבחינה מקצועית וניהולית עם רגעים בלתי נשכחים. בתקופתי המועדון ידע להביא ספונסרים שצעדו ביחד איתנו, והאוהדים ליוו אותנו לכל מקום. אני רוצה להודות לכץ על ההזדמנות, על האמון ועל העבודה המשותפת. גם כאשר היו רגעים לא קלים היתה לנו הבנה שהכל הוא לטובת הפועל. אני בטוח שנהיה בקשר גם בעתיד".

בסביבתו של אוסידון מספרים כי הוא שואף להתמנות למנכ"ל ההתאחדות לכדורגל.

כפי שפורסם כאן ביום ראשון, כץ גייס את איש העסקים אמיר הברפלד כבעל תפקיד בכיר במועדון, והצטרפותו העמידה בסימן שאלה את עתידם של אוסידון ושל המנכ”ל אורן שטרלינג. הברפלד מעוניין להחזיר את הסמנכ”ל לשעבר רון פלדהיים, שכבר הודיע כי לא יסכים לעבוד עם שטרלינג.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר