יואב כץ. גאון פיננסי (צילום: צלמוס)
יואב כץ. גאון פיננסי (צילום: צלמוס)

כץ מחייך כל הדרך אל הבנק

עד כה הכניסה הפועל חיפה לקופתה כשניים וחצי מיליון שקל מאירופה ומגביע הטוטו. בניכוי ההוצאות יישארו בידיו של יואב כץ 1.5 מיליון שקל. וגם: ניסיונות לשקם את מחלקת הנוער

פורסם בתאריך: 18.8.18 16:43

עוד לפני שריקת הפתיחה של ליגת העל יכול הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ להיות מרוצה מרווח של כמיליון שקל וחצי ממשחקי גביע הטוטו, מההעפלה לחצי הגמר של המפעל ומהמשחקים במסגרת מוקדמות הליגה האירופית.

עלייתה של הפועל לחצי גמר גביע הטוטו מהבית של ארבע הגדולות הבטיח לה את אירוח הדרבי מול מכבי חיפה שייערך ביום שני. מלבד מענק של 500,000 שקל על עלייה לחצי הגמר צפויה הפועל למכור כ־10,000 כרטיסים ולהכניס לקופתה כ־500,000 שקל נוספים. גם במוקדמות הליגה האירופית, למרות העלות הגבוהה של המשחקים באיסלנד ובאיטליה, רשמה הפועל רווחים נאים. אמנם ההוצאות על הטיסות ועל השהייה בשתי המדינות הגיעו ל-700,000 שקל וההוצאות על שני משחקי הבית נאמדות ב־400,000 שקל, אבל ההכנסות ממכירת הכרטיסים היו כ־400,000 שקל, וכמו כן מכר המועדון את זכויות השידור של שני המשחקים ב־180,000 שקל. אל אלו מצטרף מענק של 250,000 יורו (כמיליון שקל) מאופ”א על העלייה לסיבוב השלישי.

 

בעניין אחר, אמיר הברפלד, נציג של יואב כץ, גייס את הקבלן נסים ביליה, והשנים החלו לנסות ולשקם את מחלקת הנוער של הפועל חיפה. השבוע נפגש ביליה עם אנשי המחלקה והודיע להם שבקרוב צפויים בה שינויים משמעותיים, ובהם החלפת מאמנים וייקור תשלומי ההורים.

כפי שפורסם כאן, רבים מאנשי המועדון שעובדים בהתנדבות נפגעו משלילת זכותם למנוי בחינם ליציע היהלום, אך בעלי המנויים הביעו שביעות רצון מהסדר שהורגש ביציע במשחק הבית מול אטאלנטה. כעת מתכנן הברפלד לעשות סדר גם ביציע הזהב.


 

 


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    יאללה קדימה הפועל לעבר עתיד טוב יותר. מחלקת הנוער נראית זוועה. להשקיע במגרשים. תאורה. חדרים. חדר כושר ועוד.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר