יואב כץ. לכל סיר יש מכסה? (צילום: שרון בוקוב)
יואב כץ. לכל סיר יש מכסה? (צילום: שרון בוקוב)

תורג'מן דורש עוזר, כץ רוצה את בן מרגי

לאחר שמרקו בלבול ויתר על ההצעה לאמן את הפועל חיפה לאחר התפטרותו של ניר קלינגר, נפגש הבעלים יואב כץ עמיר תורגמן. זה דורש להביא איתו את עוזרו ארז בלסר, אבל כץ נחוש שמאיר בן מרגי יישאר בתפקידו. וגם: מי המליצו לכץ לא למנות את יובל נעים

פורסם בתאריך: 25.10.18 21:43

לאחר יום ארוך שבסיומו הביא הפיצוץ בין מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר לבעלים יואב כץ להתפטרותו של קלינגר, מתקשה כץ למצוא מאמן חדש. השם המועדף עליו – מרקו בלבול – פנה להתאחדות לכדורגל כדי שזו תשחררו מחוזהו כמאמן הנבחרת הצעירה, אבל אז הובהר לו כי לפי החוזה בין ההתאחדות למאמניה על מאמן שעוזב את עבודתו לפני תום החוזה לשלם פיצוי בסך של 250,000 שקל. בלבול הודיע לכץ הוא מוותר על ההצעה והשאיר את הבמה לעמיר תורגמן.

תורג'מן נפגש עם כץ והציב דרישה להביא איתו את עוזרו ארז בלסר, אבל הבעלים נחוש שמאיר בן מרגי יישאר בתפקידו. המגעים בין הצדדים עוד עשויים להימשך, אך בינתיים העלו מקורביו של כץ את שמו של יובל נעים, אבל אמיר הברפלד ונסים ביליה שהפכו לדמויות מפתח במועדון המליצו לבוס לא למנות את נעים.

קלינגר עשוי להתמנות למאמן בית"ר ירושלים כבר בימים הקרובים. המתיחות בינו לבין כץ החלה עוד לפני פתיחת העונה במהלך המשא ומתן הארוך בין הצדדים עד לחתימת החוזה ביניהם. על אף שבהודעת ההתפטרות שלו הצהיר קלינגר כי הוא לוקח אחריות על מצבה של הקבוצה, גורמים בהפועל מציינים כי היא אינה קשורה רק בתוצאות החלשות שהקבוצה השיגה עד כה.

 

 

כזכור, קלינגר חתם על חוזה לשנתיים בהפועל לאחר שכץ נכנע לדרישתו כי יופיע בו סעיף שאינו מאפשר לבעלים לפטרו ללא תשלום מלא של שכרו. בסביבתו של קלינגר טוענים שהוא זעם על כך שגורמים המקורבים לבעלים הציעו את שירותיו לקבוצות אחרות מבלי לעדכן אותו, וזאת כדי שכץ יוכל להיפטר מהחוזה בלי לשלם לו פיצויים, וגם יוכל לדרוש תמורה מהקבוצה הבאה של קלינגר בגין שחרורו מתפקידו בהפועל. עם הקבוצות שקלינגר הוצע להם נמנית בית”ר ירושלים, שבעליה משה חוגג ומנהלה המקצועי אלי אוחנה פיטרו ביום שני את מאמן הקבוצה גיא לוזון.

קלינגר כעס גם על בעלי תפקידים במועדון, שלדברי מקורביו "הרעילו” את כץ בסיפורים שקריים עליו שמטרתם היתה לתקוע טריז בין השניים. עוד הוסיפו מקורביו של המאמן כי הוא כבר סבל מההתנהלות במועדון ולא יכול היה להמשיך בעבודתו.

כץ שוקל לתבוע את קלינגר על הפרת חוזה, וכדי להימנע מכך נראה כי המאמן יוותר על משכורת חודש אוקטובר ועל מענק העלייה לליגה האירופית. במשחק מול מכבי תל אביב ביום ראשון יעמוד בן מרגי על הקווים.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר