אוהדי הפועל לפני הדרבי. נחשבו לאורך השנים לאחד מהקהלים הספורטיביים בכדורגל הישראלי
אוהדי הפועל לפני הדרבי. נחשבו לאורך השנים לאחד מהקהלים הספורטיביים בכדורגל הישראלי

הקהל ההוגן? הפועל צוברת קנסות

עד כה נקנסה הפועל חיפה ב־12,500 שקל על שני מקרים של השלכת חפצים למגרש. אחרי השלכת הבקבוק על מקסים פלקושצ’נקו בדרבי, העונש יהיה כבד יותר הרבה יותר

פורסם בתאריך: 3.3.19 09:42

אוהדי הפועל חיפה גרמו לנזק כספי גדול לקבוצתם, כאשר במחזורים האחרונים הם השליכו חפצים למגרש, ובעקבות כך הועמד המועדון פעמיים לדין בפני ועדת משמעת של ההתאחדות לכדורגל וספג קנסות בסך של 12,500 שקל.

בפעם הראשונה, לאחר המשחק מול בני יהודה, נקנסה הפועל ב־5,000 שקל, והפעם השנייה היתה במשחק מול מכבי תל אביב, שלאחריו נקנס המועדון ב־7,500 שקל. ואם זה לא מספיק, הפועל צפויה לעמוד שוב לדין בשל זריקת חפצים, ובהם בקבוק, על שחקנה לשעבר מקסים פלקושצ’נקו במהלך הדרבי מול מכבי חיפה (0:0).

 

 

בהתאחדות מצפים מהפועל לנקוט צעדים חינוכיים למיגור התופעה, ואם זה לא יקרה היא עשויה להטיל על הפועל קנסות גבוהים יותר. אוהדי הפועל נחשבו לאורך השנים לאחד מהקהלים הספורטיביים בכדורגל הישראלי, ובשנים האחרונות הם דורגו במקומות הראשונים בתחרות ההגינות שמארגן נשיא המדינה ראובן ריבלין, אך העונה נראה כי האלימות פשתה גם בהם.

בעניין אחר, ביום רביעי שעבר, חמישה ימים לפני הדרבי, הגישו הקבוצות את צבעי המדים לשופט איתן שמואלביץ’, שאישר להפועל לשחק באדום ולמכבי בירוק. בהפועל נזעקו וטענו כי בדרבי בסיבוב הקודם, שאותו אירחה מכבי, ביקשה הפועל לשחק באדום אך השופט באותו המשחק אסר זאת בטענה ששילוב של אדום וירוק מקשה על עיוורי צבעים את זיהוי השחקנים. בעקבות האישור נערכה שיחה קשה בין אנשי הפועל לאנשי מינהלת ליגת העל שבה נטען לאיפה ואיפה בין הקבוצות.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר