גבריאל תמאש. הביתה בשמחה רבה (צילום: צלמוס)
גבריאל תמאש. הביתה בשמחה רבה (צילום: צלמוס)

תמאש שוחרר למעצר בית עם שמירה צמודה

בית המשפט המחוזי בלוד דחה את דרישת המשטרה להשאיר את בלם הפועל חיפה גבריאל תמאש במעצר עד לתום ההליכים נגדו וקבע כי השחקן, החשוד בנהיגה בשכרות במהירות מופרזת, ישוחרר למעצר בית תוך שמירה צמודה של 24 שעות ביממה

פורסם בתאריך: 1.4.19 15:02

בלם הפועל חיפה גבריאל תמאש שוחרר היום (שני) למעצר בית לאחר שישה לילות בבית המעצר. בית המשפט המחוזי בלוד דחה את דרישת המשטרה להשאירו במעצר עד לתום ההליכים נגדו וקבע כי הבלם, החשוד בנהיגה בשכרות במהירות מופרזת, ישוחרר למעצר בית תוך שמירה צמודה של 24 שעות. רישיון הנהיגה של השחקן נפסל עד לתום ההליכים, וכמו כן הוצא נגדו צו עיכוב יציאה מהארץ.

לטענת המשטרה, נגד תמאש, הגיע לדיון כשהוא אזוק ברגליו ונראה תשוש ועצבני, עומד תיק נוסף של נהיגה בשכרות, וזוהי הסיבה שבגללה היא דרשה את המשך מעצרו עד לתום ההליכים נגדו.

 

 

כזכור, תמאש נעצר בלילה שבין שני לשלישי בשבוע שעבר בחשד לנהיגה בשכרות, וזאת לאחר שנתפס על ידי המשטרה כשהוא נוהג במכונית מרצדס שכורה בכביש מספר 2 לכיוון דרום במהירות של 205 קמ”ש. בבדיקת ינשוף נמצאו בגופו 773 מיקרוגרם אלכוהול לליטר – כמות של כמעט פי שלושה מהמותר. ברכב היו לפי הדיווחים גם שתי נשים, והשלושה היו בדרך לחיפה לאחר חגיגה יום הולדת של מנכ"ל המועדון אורן שטרלינג.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר