יואב כץ. ואיך קשורה קופת ברק לסיפור? (צילום: צלמוס)
יואב כץ. ואיך קשורה קופת ברק לסיפור? (צילום: צלמוס)

ההסכם בין הפועל לדיאדורה עמד בפני ביטול

ההסכם בין הפועל חיפה לחברת ציוד הספורט דיאדורה עמד בפני ביטול לאחר שהיבואנית הרשמית של דיאדורה לישראל נתנה להפועל אורכה עד מחר להעביר לה 150,000 שקל עבור ציוד למחלקת הנוער. בעקבות הפרסום באן, הפועל הזדרזה והעבירה את הכסף

פורסם בתאריך: 16.6.19 12:23

הבלגן בהפועל חיפה חוגג, ופחות משלושה שבועות לתחילת האימונים לקראת העונה הבאה מסתמן כי ההודעה של הפועל על חזרה לחיקה של יצרנית ציוד הספורט דיאדורה היתה מוקדמת.

לאחר סיום ההתקשרות עם חברת ציוד הספורט הספרדית ג'ומה, שלוותה בטענות הדדיות ושבשיאה הפסיקה החברה את אספקת הציוד להפועל, הודיעה על חזרתה אל חברת ציוד הספורט האיטלקית דיאדורה. אלא של"כלבו – חיפה והצפון" נודע כי ההסכם בין הצדדים עומד בפני ביטול. בחברת MGS, היבואנית הרשמית של דיאדורה לישראל, טוענים כי הם נתנו לבעלים של הפועל יואב כץ אורכה של 24 שעות – עד מחר (שני) בצהריים – להעביר להם 150,000 שקל עבור ציוד למחלקת הנוער – סכום שאותו התחייבה הפועל להעביר עד יום שישי, 7 ביוני, אך לא עשתה כן.

 

 

בחברה טוענים כי לפי החוזה בין הצדדים, 150,000 השקלים היו אמורים להתקבל אצלה באמצעות קופת הכרטיסים ברק. חנן ברק, הבעלים של קופת הכרטיסים, נשמע המון ואמר ל"כלבו – חיפה והצפון": "אני לא יודע על מה מדובר. לא התחייבתי על כלום. אני ממש לא יודע מדוע שמי שורבב לעניין".

גורמים בהפועל טוענים כי את העסקה בין הצדדים רקמו אנשי העסקים שאמורים היו להצטרף לניהול של המועדון אך עזבו לפני כחודש, וכי נכון לעכשיו אין מי שיעביר את הכסף לדיאדורה.

עדכון (13:28): גורם המקורב לשני הצדדים הודיע כי בעקבות הפרסום ב"כלבו – חיפה והצפון" העבירה הפועל את כל הסכום לידיה של חברת MGS.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר