גבריאל תמאש. מתי הסאגה הזו תסתיים? (צילום: צלמוס)
גבריאל תמאש. מתי הסאגה הזו תסתיים? (צילום: צלמוס)

כץ מסרב לחתום על שחרורו של תמאש עד שיחזיר את חובותיו

כפי שפורסם לראשונה ב”כלבו - חיפה והצפון”, גבריאל תמאש חייב לגורמים פרטיים ולעורכי דינו כ־100,000 שקל. בהפועל חיפה הוחלט שעד שהוא יסדיר את חובותיו הוא לא ישוחרר

פורסם בתאריך: 3.8.19 10:58

הפועל חיפה לא תחתום על טופס השחרור של הבלם הרומני גבריאל תמאש עד שהשחקן ישלם את חובותיו לאנשים פרטיים ולעורכי דינו הנאמדים ב־100,000 שקל, כפי שפורסם לראשונה ב”כלבו – חיפה והצפון”.

כזכור, תמאש חייב 45,000 שקל לשחקן העבר של הפועל אבנר חדד ואת היתרה לגורמים נוספים, ובהם עורכי הדין שייצגו אותו בהליך הפלילי שבו הוא נחקר בחשד לנהיגה בשכרות במהירות גבוה.

בהפועל טוענים כי למרות שהבעלים יואב כץ התחייב לשלם לתמאש את שכרם של עורכי דינו, בשיחות שערכו השניים לצורך הפסקת ההתקשרות בין הצדדים הם סיכמו שהבלם ישלם את החוב בתמורה לשחרור.

 

 

מקורבים לתמאש מספרים כי הוא יזם את עזיבת מחנה האימונים ברומניה לאחר שהבין כי כץ מסרב לשלם את חובותיו לעורכי הדין למרות הסיכום ביניהם, ומפני שהובהר לו כי בעלי החוב עשויים לבקש מבית המשפט להוציא נגדו צו איסור יציאה מהארץ – מהלך שיגרום לו להישאר בישראל.

בינתיים החל תמאש להתאמן באסטרה ג’ורג’יו הרומנית שמעוניינת לצרפו.

“הובטח לי שתמאש יעביר את הכספים המגיעים לי בהעברה בנקאית”, אמר חדד ל”כלבו – חיפה והצפון”, “בעבר עזרתי לו חמש פעמים בנושאים כספיים והכסף הוחזר במלואו. אני מאמין שכך יהיה גם הפעם”.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר