דיא סבע. גם זו דרך להעשיר את הקופה (צילום: ניר קידר)
דיא סבע. גם זו דרך להעשיר את הקופה (צילום: ניר קידר)

הפועל דורשת 50,000 דולר מגואנגז’ו R&F הסינית

הפועל חיפה דורשת דמי סולידריות בסך של 50,000 דולר מגואנגז’ו R&F על מכירתו של דיא סבע לקבוצה הסינית. הסיבה: סבע שיחק בעבר בקבוצת הנערים של המועדון

פורסם בתאריך: 17.8.19 14:52

הפועל חיפה דורשת מגואנגז’ו R&F 50,000 דולר על העברתו של דיא סבע לסין. כזכור, באמצע העונה שעברה עבר סבע מהפועל באר שבע לגואנגז’ו תמורת חמישה מיליון דולר. לפי חוקי פיפ”א, קבוצות שבהן שיחק שחקן כלשהו מגיל 12 ועד לגיל 23 זכאיות לדמי סולידריות על טיפוחו ועל ההשקעה בו. סבע שיחק בקבוצת הנערים של הפועל כשהיה בן 15, ובמועדון מבקשים לקבל את המגע הם.

דמי הסולידריות שקבוצות זכאיות לקבל מסתכמים בחמישה אחוזים מסכום המכירה, ובמקרה של סבע כ־250,000 דולר. בהפועל דורשים אחוז אחד ממחיר המכירה של סבע, וזאת בשל העובדה שאת מרבית שנותיו כשחקן צעיר הוא העביר בבית”ר נס טוברוק ובמכבי נתניה, והן אלה שזכאיות לרוב הסכום.

 

 

גורמים בהפועל אומרים כי אם לא יתקבל מענה מהקבוצה הסינית הם יפנו למוסדות המשפטיים של פיפ”א שיפסקו – כך הם מקווים – לטובתם.

בעניין אחר, הבעלים יואב כץ הודיע לצוות המקצועי שלאחר סיומה של סאגת גבריאל תמאש הם יהיו רשאים לצרף בלם זר. המאמן חיים סילבס מעוניין בקרלוס קוויאר ששיחק בעונה שעברה בבני יהודה או בשיר צדק מהפועל באר שבע, אך קוויאר נוטה לפרוש וצדק מתעקש לקבל פיצוי כספי מבאר שבע – דבר שמעמיד את עתידו בערפל.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. איציק לב אדום

    חיים בחייך , אתה מנסה לשכנע שחקן שרוצה לפרוש ? הקבוצה מאוד מבוגרת. תעשה מאמץ לקלוט בלם יותר צעיר. למה השאלנו העונה את פישלר ? הוא השתפשף מספיק בליגה הלאומית. האם יש תכנון בקבוצה ?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר