מרקו בלבול ופול גרובס. צוות מנצח (צילום: צלמוס)
מרקו בלבול ופול גרובס. צוות מנצח (צילום: צלמוס)

עוד לפני בלבול: גרובס יקבל בקרוב חוזה חדש

עוזר המאמן האנגלי של מכבי חיפה פול גרובס, שזוכה להערכה רבה במועדון, יהיה הראשון מבין אנשי הצוות מהמקצועי שיחתום על חוזה לעונה הבאה

פורסם בתאריך: 8.2.20 09:29

מאמנה של מכבי חיפה מרקו בלבול עדיין לא קיבל הצעה לחתום על חוזה לעונה הבאה, למרות שרק התרחשויות בלתי צפויות ימנעו את המשך דרכו במועדון. אבל בינתיים, מי שיחתום בקרוב על חוזה חדש במכבי הוא עוזר המאמן האנגלי פול גרובס.

במכבי מעריכים מאוד את גרובס וזוקפים לו חלק נכבד מהצלחתו של בלבול להחזיר את מכבי לצמרת הכדורגל הישראלי. גרובס בן ה־54 נחשב לאיש סודו ואמונו של בלבול, שהיה זה שלחץ לצרפו בקיץ לאחר ששימש כעוזרו של אברהם גרנט באנגליה, והמאמן נוהג להתייעץ איתו רבות גם במשחקים וגם באימונים.

 

 

גרובס צפוי להיות הראשון מבין אנשי הצוות מהמקצועי שיחתום על חוזה חדש. אחריו צפויים לקבל הצעות גם עוזר המאמן השני גל אלברמן, מאמני הכושר ד”ר ניל קלארק ואורי הראל שלהם מיוחסת העובדה כי הכושר הגופני של שחקני מכבי הוא הטוב ביותר בליגה לפי הנתונים הסטטיסטיים של מינהלת הליגה, ומאמן השוערים גיורא אנטמן.

רמי גרשון עבר השבוע ניתוח בקע אצל רופא מומחה בגרמניה, אך נראה כי במכבי כבר הרימו ידיים בעניינו ויודעים שלא יקבלו ממנו כל תמורה מקצועית בעתיד.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר