צחי נקש. תוכנית שיפוץ ב־1.5 מיליון שקל
צחי נקש. תוכנית שיפוץ ב־1.5 מיליון שקל

קופל לא לבד: גם נקש מתעניין בשכירת מתחם האימונים

צחי נקש מצטרף אל המרוץ אחר שכירת איצטדיון קרית חיים. גורם בהסתדרות: “בקרוב נפנה שוב להפועל חיפה, וזו תהיה הפנייה האחרונה שלנו אל המועדון”

פורסם בתאריך: 27.10.19 11:52

איש העסקים צחי נקש מצטרף למרוץ אחר שכירת איצטדיון קרית חיים. נקש, שביחד עם אנשי העסקים אמיר הברפלד ונסים ביליה אמורים היו לקחת על עצמם את ניהול מחלקת הנוער של הפועל חיפה, יתחרה כעת במיקי קופל על שכירת מתחם האימונים בקרית חיים.

כפי שפורסם לראשונה ב”כלבו – חיפה והצפון”, יו”ר ההסתדרות במרחב חיפה משה מזרחי פנה לפני כשמונה חודשים לבעלים של הפועל חיפה יואב כץ והודיע לו כי מהעונה הבאה תדרוש ההסתדרות תשלום של 15,000 בחודש תמורת השימוש במתחם. לפי גורמים בהפועל, כץ מסרב לשלם על השימוש באיצטדיון. כזכור, לפני כחודש וחצי הודיע קופל כי הוא מתעניין בשכירת המתחם.

 

 

בכיר בהסתדרות: “בימים הקרובים נפנה שוב להפועל, וזו תהיה הפנייה האחרונה שלנו. אנחנו מודעים לביקוש לשכירת המתחם ולכל הגורמים המעוניינים בכך, ואם כץ לא ימהר לחתום על חוזה, ניכנס למשא ומתן עם מי שמעוניין לשכור את האיצטדיון”.

גם לנקש וגם לקופל יש כבר תוכניות מוכנות לשיפוץ המתחם בעלות שנאמדת ביותר מ־1.5 מיליון שקל, כולל התקנת עמודי תאורה שיאפשרו אימונים בשעות החשיכה. נכון לעכשיו המתחם אינו מאושר למשחקים, וקבוצות מחלקת הנוער של הפועל משחקות במגרשים חלופיים. המתחם נמצא במצב מזעזע, והורים לשחקנים במחלקה אינם מאפשרים לילדיהם להתאמן בו.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר