כנס איגוד דוברי הרשויות לשנת 2021
כנס איגוד דוברי הרשויות לשנת 2021

"יש לכם ראש עיר מוזרה. היא מתנהגת מוזר" (וידיאו מכנס איגוד דוברי הרשויות)

חילופי דברים בכנס איגוד דוברי הרשויות, המתקיים בשעה זו במלון דן בירושלים, בין מגיש "קול ישראל" הוותיק אריה גולן ועורכת הנדל"ן של "דה מרקר" יעל דראל לבין ראש אגף הדוברות בעיריית חיפה, אלירן טל

פורסם בתאריך: 9.12.21 12:57

בשעה זו (חמישי) מתקיים במלון דן בירושלים כנס איגוד דוברי הרשויות לשנת 2021. בין חברי הפאנל – מגיש "קול ישראל" הוותיק אריה גולן שמתח ביקורת נוקבת על ראש עיריית חיפה עינת קליש רותם ועל מחלקת הדוברות על העירייה.

עורכת מדור הנדל"ן של TheMarker, יעל דראל, סיפרה בכנס על כתבה שעשתה בשנה שעברה ועל הקשיים שהיו לה בהשגת תגובה ממחלקת הדוברות על עיריית חיפה.

דראל פנתה לראש אגף הדוברות בעיריית חיפה, אלירן טל ואמרה לו: "כדוגמה איתכם. קשה מאוד לקבל מכם איזושהי תגובה, איזושהי התייחסות, איזשהם נתונים. הכתבה ההיא זכורה לי כי היא הייתה כתבה ענקית, של לדעתי איזה ארבעה עמודים במוסף, שאני עשיתי אותה, אני חיפאית. חזרתי לעיר להגיד 'הי' לאמא ואבא וגם לעשות את הכתבה. דיברתי עם המון אנשים, והגורם היחידי שלא היה מוכן לתת לי כלום… להחליף איתי מילה – הייתה עיריית חיפה".

טל התעניין: "מתי זה היה"?

דראל: "לפני שנה פלוס. אפילו יותר. מאז עשינו עוד כתבות. אחר כך מצאתי כתבות אחרות במקומונים שקצת לעגו לאסטרטגיה הזו של העירייה, והכותרת שלהם הייתה 'אין תגובה'. כאילו העירייה באופן קונסיסטנטי לא מגיבה, והבנתי מקולגות שבעצם לא לקחת את זה אישית כי פשוט לא מגיבים".

כאן נכנס אריה גולן לדברים ואמר: "זו רוח המפקדת. הגברת לא מתראיינת מאז שהיא הגיעה לשלטון בחיפה…".

טל: "אריה, אלף – אני לא זוכר שפנית אליי. אתה מכיר אותי שנים. אתה התקשרת וביקשת ריאיון?".

גולן: "אני לא מתקשר, מצלצלים מהמערכת. אתה יודע איך זה עובד. אני מגיש. אני לא מתקשר".

טל: "גם תחקירנים ועורכים שלך לא התקשרו בשנתיים שאני בתפקיד. אסתי פרז, עמיתתך, פעמיים ביקשה, פעמיים קיבלה ריאיון עם ראש העיר".

גולן: "טוב, אני לא זוכר שום ריאיון גדול עם ראש העיר. היא אישה מוזרה ומתנהגת מוזר. תודה. אני מבין שקשה לך, אבל בסדר".

צפו בחילופי הדברים בכנס דוברי הרשויות:

 

 

הפאנל המתקיים כעת הוא בנושא "בעין העדשה ומאחורי הקלעים". בכירי העורכים והמגישים בישראל בשיח משותף עם הדוברים על הרצוי והמצוי בעבודה המשותפת.

את הפאנל מנחה העיתונאית ומגישת ערוץ 13 נגה ניר נאמן, והשתתפו בו העורכת הראשית של עיתון "לאשה" קרינה שטוטלנד, ראש מערכת החדשות של ynet ו"ידיעות אחרונות" ניר כהן, עורך ראשי ב"מעריב" דורון כהן, העיתונאי והמגיש של תאגיד השידור אריה גולן, עורך ראשי באתר "וואלה" ערן טיפנברון, עורכת מדור הנדל"ן של TheMarker יעל דראל ועוד.

אלירן טל מסר: "הערתי לאריה גולן על ההתבטאות האומללה הזו, והוא חזר בו. מאוחר יותר הוא טען באוזניי שהתכוון לתקופה שאחרי בחירתה, ולפני שנכנסתי לתפקיד".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. שמחה שמח

    אין ולא יהיה ראש עיר כמו אבא חושי!! כל מי שותיק בעיר מתגעגע לתקופה ההיא. מה שהיה לא יהיה וחבל! בטח לא הנוכחית אגפי /מחלקות העיר

  2. חיפאית

    היא בסדר גמור תפסיקו להסית וללכלך אם היא הייתה גבר ל4 הייתם מעיזים להתעסק איתה ככה.אחלה ראש עיר עם חזון ומטרה סוף סוף אחרי עשרות שנים משפצים את הדר עליון! סוף סוף הקימו גינות כלבים סוף סוף הגדילו תקציב לעיקור החתולים יהב ידע רק להבטיח ולקשקש

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר