אריאל קלנר (צילום: בועז כהן)
אריאל קלנר (צילום: בועז כהן)

"לא נקבל את זה שאנשים שוללים את קיומה של המדינה ונהנים מכל הטוב שלה"

בעקבות החלת החוק הנורווגי עשוי אריאל קלנר החיפאי להתמנות בפעם השלישית לחבר כנסת מטעם הליכוד. קלנר: "הלאומנות הערבית בחיפה לא שונה מאשר בכל הארץ. ננקוט אפס סובלנות לכל קריאת תיגר על המדינה. אנחנו לא יכולים לקבל את הדברים האלה במקומות שמתוקצבים על ידי המדינה"

פורסם בתאריך: 8.1.23 16:04

אריאל קלנר עשוי להתמנות לחבר כנסת מטעם הליכוד בעקבות החלת החוק הנורווגי. אם כך אכן יקרה, קלנר יהיה חבר הכנסת השלישי בקדנציה הנוכחית שמתגורר בחיפה, ביחד עם אימן עודה (חד"ש-תע"ל) ונעמה לזימי (העבודה).

קלנר שימש חבר כנסת מטעם הליכוד בכנסת ה-21 במשבצת ששוריינה למחוז חיפה. בבחירות לכנסת ה-23 הוא הוצב במקום ה-37 ברשימה אבל הצליח להיכנס לכנסת עם מינויו של גלעד ארדן לשגריר ישראל באו"ם והתפטרותה של ציפי חוטובלי. כעת, לאחר שזכה במשבצת המשוריינת למחוז חיפה בפריימריז של הליכוד הוא הוצב במקום ה-34, ועם הודעתם של השרים חיים כץ, מיקי זוהר ועידית סילמן על התפטרותם, הוא צפוי לשמש חבר כנסת בפעם השלישית.

"יש הרבה אתגרים, גם לאומיים וגם מקומיים", אמר קלנר ל"כלבו – חיפה והקריות", "באתגרים המקומיים יש את זיהום האוויר ואת הלאומנות הערבית שמרימה ראש בחיפה, ואת המחירים מרקיעי השחקים של מנהרות הכרמל. כמובן שצריך גם לבחון איך הופכים את חיפה לעוגן כלכלי, גם של הצפון, ואיך מחברים אותה למרכז. יש לי כמה וכמה רעיונות בתחום הזה".

 

 

מה תעשה בנושא הלאומנות הערבית בחיפה?

"הלאומנות בחיפה לא שונה מאשר בכל הארץ. ננקוט אפס סובלנות לכל קריאת תיגר על המדינה. אנחנו לא יכולים לקבל את הדברים האלה במקומות שמתוקצבים על ידי המדינה ואת זה שאנשים שוללים את קיומה של המדינה ונהנים מכל הטוב שלה. בסוף הם גם ימרידו את האזרחים נגדה".

אתה מתכוון להפגנות במושבה הגרמנית?

"המושבה הגרמנית, בית הגפן, דברים קורים בחיפה".

אתה תבחן את פעילותו של בית הגפן?

"אנחנו נבחן את הפעילות הלאומנית. אשים פוקוס על העניין הזה ולא אתן לדברים האלה להישנות. לא אדבר ספציפית על מקום כזה או אחר אבל אני יכול להבטיח שזה יקבל טיפול ולא יוזנח כלאחר יד".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. אבי כהן

    בית הגפן, שד בן גוריון, אונ' חיפה וכל השאר.
    ויפה שעה אחת קודם.

  2. איש

    הטיפול בלאומנות בחיפה יכלול את הלאומנות היהודית שמנסה לשרוף את העיר יומם וליל?

  3. החילוני

    מה אתה אומר … ולשתף פעולה על בל"ד כדי להפיל ממשלה , זה בסדר .נציג חיפה שלא מעניינת אותו בקצה האצבע . אה גם הוא חרד"לי

  4. אנרכיפאי

    לא נקבל את זה שאנשים ששוללים את קיומה של המדינה נאלצים ליהנות מכל הטוב של אריאל קלנר. מספיק גרוע שהאנשים שתומכים בקיומה של המדינה נאלצים לסבול אותו!

    סע, קלנר, סע ושחרר אותנו.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר