מצעד הגאווה בחיפה (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)
מצעד הגאווה בחיפה (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

תקציב מצעד הגאווה אושר במועצת העיר

ברוב של 14 מול שניים אישרה מועמת העיר תוספת של 450,000 שקל לתקציב מצעד הגאווה. יו"ר סיעת הבית היהודי יואב רמתי שהצביע נגד: "אני מבקש שכמו שאנחנו מקציבים תקציב ספציפי למצעד הגאווה, נקציב תקציב ספציפי לאירועי יום המשפחה. אין לנו כוונה להתריס אלא לחנך את מי שמעוניין"

פורסם בתאריך: 24.4.23 09:06

תקציב מצעד הגאווה אושר אתמול (ראשון) במועצת העיר. המצעד והעצרת שתיערך ולאחריו יתקיימו ביום חמישי, 15 ביוני, כאשר הצועדים ייצאו מצומת כרמליה לגן האם.

כפי שפורסם ב"כלבו – חיפה והקריות", בשבוע שעבר התבקשו חברי ועדת הכספים לאשר תוספת של 450,000 שקל מתקציב המילואים לטובת המצעד, נוסף על 300,000 שקל שכבר הוקצו לאירועי הגאווה. לאחר שרוב חברי ועדת הכספים אישרו את התוספת הובא התקציב לאישור המועצה.

יו"ר סיעת הבית היהודי יואב רמתי עלה לדוכן הנאומים ואמר: "נושא המשפחה בעם ישראל הוא משהו שורשי, ולכן אני מבקש שכמו שאנחנו מקציבים תקציב ספציפי למצעד הגאווה, נקציב תקציב ספציפי לאירועי יום המשפחה. פניתי באופן מסודר לוועדת הכספים והסברתי את הנושא. זה לא אירוע מתריס והוא גם יתקיים בתאריך אחר. אין לנו כוונה להתריס אלא לחנך את מי שמעוניין". בעקבות קריאות ביניים של חברת המועצה שרית גולן שטיינברג פנה אליה רמתי ואמר: "כל אחד יגדיר לעצמו מה זו משפחה. את ההגדרות שלי את מכירה, הן שורשיות ועמוקות".

 

 

רמתי הציע לקיים אירועים ליום המשפחה בתקציב של 109,000 שקל, אך לאחר שיועצת המשפטית לעירייה עו"ד ימית קליין מסרה את חוות דעתה בנושא, ההצעה לא עלתה לסדר היום. ראש העיר עינת קליש רותם זעמה על רמתי ("אתה עדיין לא מנהל בעיריית חיפה, וכמובן יש מכרזים אם אתה מאוד מאוד רוצה. עם כל הכבוד, אני רוצה להגיד שאני מוחה בכלל על עצם העלאת תוכנית העבודה על ידי חבר מועצה. זה לא יכול לקרות") וביקשה ממנו להגיש את הצעתו כהצעה לסדר.

יו"ר סיעת מר"צ תבור להט פנה לרמתי ואמר: "במצעד משתתפות גם משפחות הטרוסקסואליות וגם משפחות גאות. לא צריך עוד יום משפחה. אתה מוזמן לבוא עם משפחתך, נקבל אתכם בשמחה".

בתום ההצבעה אושר תקציב נוסף של 450,000 שקל למצעד הגאווה. התקציב אושר ברוב של 14 מול שניים – רמתי ואריה בליטנטל מסיעת אגודת ישראל.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. הזוי

    750 אלף שקל על 3 שעות מצעד ונאומים…
    בזבוז משווע של כספי הציבור
    לשם השוואה כל ארועי חג החגים ל-8 ימים בדצמבר שמביאים פי מאות תיירים 3 מליון שקל

  2. יעל

    די לבזבז כספי ציבור על מצעדים הזויים ולא חינוכיים. זה מצעד סדום ועמורה ואתם לא מייצגים את דעת רוב הציבור שמשלם מכספו. תשקיעו במערכת החינוך, שיפוץ בתי ספר. שיפוץ כבישים, לא חסר על מה. לזה אין תקציב נכון? אבל עבור זוגות חצי ערומים ופרובוקטיביים לעיניי ילדנו זה סבבה מבחינתכם. ולא, אני לא דתייה ולא פרימיטיבית ולא הומיאוםובית. כל אחד שיעשה בביתו מה שבא לו אך בחוץ יש אחריות אישית להעביר מסרים חיוביים, ערכיים ומכובדים. בושה לעיריות שמשתפות עם המצעדים האלו פעולה ונותנות מקום לפרובוקטיביות זולה.

  3. אזרח יהודי

    יש דרכים ומתרות להשקיעה כספי ציבור את מי מענין מי שוכב עים מי לא חנוכי לא מענין פורופוקתבי מגעיל יוצאים ערומים בכספי הציבור תקדמו חינוך בריאות מדע ומאמינו שיש צורך לבנות בית חולים בצפון החרכי מודון תרבות לנוער במקום לסמים לסגריות הדרכה אים אנשי מיקצוע מצעדים של הלהטבים לא לענין אין שום עינין תודה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר