חדוה אלמוג (צילום: בועז כהן)
חדוה אלמוג (צילום: בועז כהן)

חדוה אלמוג פורשת מהחיים הפוליטיים

ל"כלבו - חיפה והקריות" נודע כי לאחר יותר משני עשורים במועצת העיר, חדוה אלמוג לא תתמודד בבחירות הקרובות. אלמוג שימשה מ"מ ראש העיר בשתי הקדנציות האחרונות של יונה יהב, ולפני כן שירתה כקצינת ח"ן ראשית בצה"ל ופרשה מהצבא בדרגת תת אלוף. היום היא משמשת יו"ר העמותה להנצחת חללי הנח"ל

פורסם בתאריך: 15.5.23 08:26

חדוה אלמוג לא תתמודד בבחירות הקרובות למועצת העיר – כך נודע ל"כלבו – חיפה והקריות". בכך תסיים אלמוג קריירה פוליטית וציבורית ארוכת שנים, ומקורביה מציינים כי היא תמשיך בפעילויותיה במסגרות השונות שבהן היא מתנדבת.

אלמוג שימשה מ"מ ראש העיר בשתי הקדנציות האחרונות של יונה יהב ונחשבה לאחד מהאנשים החזקים ביותר במערכת הפוליטית החיפאית, בין השאר בשל תפקידה כיו"ר ועדת המשנה לתכנון ובנייה. אל החיים הפוליטיים היא נכנסה בשנת 2002 כשמונתה לחברת מועצת העיר בסיעתו של ראש העיר דאז עמרם מצנע.

 

 

לאלמוג רקורד ארוך גם בפוליטיקה הארצית בהיותה יו"ר נעמת במרחב בשנים 1998-1994 ויו"ר נעמת הארצית עד לשנת 2002. לפני כן היא שירתה כקצינת ח"ן ראשית בצה"ל ופרשה מהצבא בדרגת תת אלוף. היום היא משמשת יו"ר העמותה להנצחת חללי הנח"ל והמורשת ועוסקת בהקמת מרכז מורשת לנח"ל.

אלמוג סירבה להגיב.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. צביקה

    ברוך שפטרנו. לא תרמה דבר לעיר רק נהנתה כל השנים ממשכורת שמנה.

  2. מיכל, נווה שאנן

    מה שלא עושה השכל עושים הגיל והבריאות. שלום שלום ואל תבואי לנו בחלום.

  3. צבייה

    בגללה ובגלל הבוס הכושל שלה יונה יהב, העיר חיפה נמצאת במצב המחורבן שלה.

  4. טוב מאד

    מהגרועות שבחברות המועצה. כיו"ר ועדה מקומית הייתה אמונה על נזקים נוראיים כמו מחצבות ורדיה, כמו הרס ואדי גיבורים, כמו הרס גבעת זמר וצפיפות מחנק בחביבה רייך וספגה עשרות אזהרות מהועדה המחוזית על התנהלות הזויה כמו פסילת מסמך המדיניות לציר אח"י אילת שניסה להלבין עבירות בנייה של מקורבי רשימת יהב.
    פשוט בושה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר