ישראל סביון (צילום: דורון גולן)
ישראל סביון (צילום: דורון גולן)

רשימת הגמלאים פתחה את מטה הבחירות שלה

רשימת הגמלאים קיימה את ישיבת המטה הראשונה שלה בבית רוטנברג, כאשר המטרה שלה היא לזכות בשלושה מנדטים. היו"ר החדש של הגמלאים ישראל סביון: "יש בעיר 60,000 תושבים בני 65 פלוס, וכשאזרחים ותיקים מקדמים את האינטרסים שלהם הם בעצם מקדמים גם את האינטרסים של הצעירים"

פורסם בתאריך: 17.5.23 15:07

רשימת הגמלאים פתחה אתמול (שלישי) את מטה הבחירות שלה בבית רוטנברג וקיימה שם את ישיבת המטה הראשונה שלה. בישיבה עלו היעדים שהרשימה מציבה לעצמה לקראת הבחירות והאסטרטגיה העתידית שלה במועצת העיר, כאשר המטרה היא לזכות בשלושה מנדטים.

"אנחנו בתהליך של גיבוש המטה והאנשים שאיתם נעבוד", אומר היו"ר החדש של הגמלאים ישראל סביון, "היה אירוע מכובד ובאו אנשים טובים. דיברנו על האסטרטגיה ועל היעד להגיע לשלושה מנדטים כי הפוטנציאל בחיפה הוא אדיר. יש בעיר 60,000 תושבים בני 65 פלוס, וכשאזרחים ותיקים מקדמים את האינטרסים שלהם הם בעצם מקדמים גם את האינטרסים של הצעירים".

 

 

סביון נותן את נושא הביטחון האישי כדוגמה לכך: "בישיבה השתתף הנפגע הראשון מחזירים בעיר שהיה מאושפז שלושה חודשים. אז כשאנחנו מדברים על ביטחון אישי זה לא נוגע רק למבוגרים אלא גם לצעירים. כשאנחנו מדברים על בעיה בתשתיות, כמו שאנשים רוצים ללכת על מדרכה ראויה, זה לא נוגע רק לאזרחים הוותיקים אלא לכולם".

לדבריו, מצבם של הגמלאים בקדנציה הנוכחית הורע: "נמנעו תקציבים למועדוני גמלאים במסגרת מיל"ב וההחלטה להקים רשות גמלאים לא יושמה, ואלו שני דברים מהותיים. יש הרבה גמלאים בודדים, ואחרים רוצים להתנדב אבל אין מסגרות. כל נושא הגמלאים הוזנח".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מקוה שלא ייכנס למועצת העיר

    סביון העסקן של העבודה הבריח ים יהב 40 אלף צעירים מהעיר הזאת
    עכשיו אתם מתגאים שיש כאן אחוז קשישים הגהוה בעולם איזו בושה.. טוב העיקר יש לך פנסיה שמנה מלהיות סגן ראש העיר בהרס של יהב אז מה אכפת לך??

  2. רעיונאי מרחף

    סביון אפילו לא מכיר את הנתונים- יש יותר גימלאים מהמספר שנקב. מילב זה לא בעיה של תקציב אלא בעיה של ניהול כושל ומועדונים ריקים במקום ליישם שם דברים נוספים. אכן עסקנות מפא"י היא הטרנד שלו, וזו הדרך בה יחזור לשבת על כס המועצה ומזומני מילב? זה לא מה שמחפשים גימלאי מילב, ולכן רק 5000 הצביעו בעדם ב 2018. כל ההנהלה של השדולה….בדיוק כמו הפרלמנטים בקניונים – תן להם ישראל היום ומעריב(חינם), תן להם תה ופתי בר- וישושו המעיים שלהם.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר