יונה יהב במסיבת העיתונאים (צילום: בועז כהן)
יונה יהב במסיבת העיתונאים (צילום: בועז כהן)

כצפוי: יהב הכריז כי הוא מתמודד על ראשות העיר

ראש העיר לשעבר יונה יהב קיים מסיבת עיתונאים שבה הכריז על חזרתו לפוליטיקה המקומית ועל התמודדותו על ראשות העיר. "מה שתשמעו כאן זה הטוב, האהוב והמוכר, וזה בדיוק מה שחיפה זקוקה לו", אמר יהב, והבטיח להרחיק את חזירי הבר מהעיר תוך 90 יום: "ראשות העיר זו שליחות חיי ותפקיד חיי"

פורסם בתאריך: 13.6.23 18:32

ארבעה וחצי חודשים לפני הבחירות המקומיות קיים היום (שלישי) ראש העיר לשעבר יונה יהב מסיבת עיתונאים שבה הכריז על חזרתו לפוליטיקה המקומית ועל התמודדותו על ראשות העיר.

"לא יעמוד פה קוסם שמבטיח מקסמי שווא", אמר יהב, "מה שתשמעו כאן זה הטוב, האהוב והמוכר, וזה בדיוק מה שחיפה זקוקה לו. נדמה שבשנים האחרונות הייאוש השתלט עלינו, וזה מנוגד לאופיה של העיר. חיפה צריכה שיאמינו בה, בפוטנציאל שלה ובתושבים שלה. חיפה צריכה לשוב להיות בירת הצפון. זה תפקיד חיי".

יהב הוסיף כי "את האמון שלכם אני מבקש בענווה ובצניעות כאילו אני בתחילת דרכי, להוביל את העיר באחת מהשעות הקשות שהיא ידעה ולהיכנס לתפקיד המוכר לי היטב בלי לבזבז זמן מיותר. חיפה זקוקה למנהיגות אחראית. אני היחיד שלמחרת הבחירות יכול להתחיל לעבוד. חיפה מקבלת ראש עיר על מלא, במשרה מלאה, במחויבות ועם ניסיון עתיר שנים. זו שליחות חיי וזה תפקיד חיי".

 

 

יהב התייחס גם לאג'נדה שנדמה כי תככב בקמפיין הקרוב שלו ואמר כי תוך 90 יום הוא ירחיק את החזירים מחיפה: "נוציא אותם מהעיר בנחישות וברגישות עם כל גורמי הטבע והסביבה. תוך 90 יום נתגעגע לחזירים".

עוד אמר יהב כי צריך לחדש את השכונות ולהאיץ את ההתחדשות העירונית, תוך שמירה על האופי ועל המרקם של השכונות, וכי הוא ישקם את היחסים עם משרדי הממשלה. יהב גם הבטיח כי תוך ארבעה חודשים תוקם מחדש סיירת הביטחון בשיתוף עם משטרת ישראל על מנת לעקור את תופעת העבריינות.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות
  1. יניב

    פנסיונר משועמם. לא שכחנו מה הלך בעיריית חיפה כשהיית ראש עיר…לך, לא רוצים אותך.

  2. לא אמין במיוחד

    נו באמת לפני חודשיים ניסה להיבחר ליו"ר הסוכנות והפסיד.
    אם זה תפקיד חייו למה ניסה כל הזמן לקבל ג'ובים אחרים??

  3. שולה

    רק בישראל פוליטיקאי שכשל חושב שהוא מתאים לחזור לזירה הציבורית. עשית את שלך הציבור אמר לך לך לא סתם. אז קליש גרועה ממך זה לא אומר שאתה צריך לחזור. שוב

  4. גל

    הוא עשה רבות וטוב לעיר וראוי שיחזור. איש משכמו ומעלה עם כישורים ויכולות. הלוואי עלינו שיחזוא לעשייה לטובתנו.

  5. גקי

    חבל על הזמן. לא שכחנו את הסיבות שבגללן הורדנו אותך. מנגנון מנופח של פרזיטים בעירייה. עליית ארנונה קבועה לצורך מימון הפרזיטייה. כבישים משובשים בכל המרחב. את קריית חיים הפכת לסיף של העולם ה……….. עם כל העסקים המפוקפקים. לותיקים תקעת את "חגיגות" יום העצמאות באח"י אילת במקום בקרית חיים המערבית בדגניה או בחוף הים. תוסיף אמריטוס לתואר ראש העיר בדימוס .

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר