יאיר לפיד ויונה יהב (צילומים: עמוס בן גרשום, לע"מ; מיכה בריקמן)
יאיר לפיד ויונה יהב (צילומים: עמוס בן גרשום, לע"מ; מיכה בריקמן)

פגישת יהב-לפיד נדחתה "מסיבות טכניות"

הפגישה בין יונה יהב ליו"ר האופוזיציה יאיר לפיד שהיתה מתוכננת להתקיים היום נדחתה, וגורמים במערכת הפוליטית טוענים כי הפגישה בוטלה ביוזמתו של לפיד "מסיבות טכניות בלבד" וכי השניים צפויים להיפגש בשבוע הבא. גם מנהל בית בירם מנדי רבינוביץ' שצפוי להתמודד על ראשות העיר מעוניין בתמיכתה של יש עתיד

פורסם בתאריך: 15.6.23 15:38

הפגישה שתוכננה להתקיים היום (חמישי) בין יונה יהב, שהודיע על התמודדותו על תפקיד ראש העיר, לבין יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד נדחתה. השניים היו אמורים להיפגש על רקע שאיפתו של יהב שמפלגת יש עתיד תתמוך בו בבחירות והוא יוביל רשימה משותפת במועצת העיר.

אלא שלא רק יהב מעוניין בשותפות עם יש עתיד. גם מנהל סניף בית בירם של בית הספר הריאלי מנדי רבינוביץ' מעוניין בתמיכתה של יש עתיד, אך נציג יש עתיד בחיפה יוסי שלום נוטה לתמוך ביהב.

גורמים במערכת הפוליטית בחיפה אומרים כי הפגישה בוטלה ביוזמתו של לפיד "מסיבות טכניות בלבד" לנוכח המתרחש בזירה הארצית סביב הוועדה לבחירת שופטים, וכי השניים צפויים להיפגש בשבוע הבא.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. א.א.חיפה

    יונה יהב , לא תיארתי לעצמי שיונה יהב בעד "יש עתיד" לפיד. אז הבנתי ועוד יותר הצעד שלי לבחור בורובסקי הכי טוב אני הולכת בורובסקי. אני בעדו , אדם אמיתי,

  2. אייל

    יהב הרס את חיפה 15 שנה. השאיר עשרות בעיות חמורות קופה ריקה, עודף בכירי עירייה, סגירת מבני חינוך, בריחת עשרות אלפי צעירים, ארנונה הגבוהה בארץ.
    די יש גבול לא תיבחר שוב
    ולא עציוני עציציוני ולא קליש מקולקליש.
    שרית ואביהו תתאחדו ותנצחו. חייבים לנקות את העירייה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר