שופרסל
שופרסל

הגמלאים לשופרסל: תנו משלוחים לאזרחים ותיקים – בחינם

במכתב ששלחו יו"ר רשימת שדולת הגמלאים למועצת העיר ישראל סביון, יו"ר השדולה אלי לנדאו ופיני וגמן למנכ"ל שופרסל אורי וטרמן הם מבקשים ממנו להתחיל בפיילוט בסניפי הרשת בחיפה שבמסגרתו יינתן לאזרחים ותיקים שירות משלוחים בחינם עד הבית. סביון: "יש אנשים במצב הישרדותי"

פורסם בתאריך: 3.9.23 09:40

שדולת הגמלאים במועצת העיר פנתה אל מנכ"ל שופרסל אורי וטרמן בבקשה להתחיל בפיילוט בסניפי הרשת בחיפה שבמסגרתו יינתן לאזרחים ותיקים שירות המשלוחים עד הבית – בחינם.

במכתב, שעליו חתומים יו"ר הרשימה למועצה ישראל סביון, יו"ר השדולה אלי לנדאו וחבר השדולה פיני וגמן, נכתב: "יוקר המחיה בישראל מהווה כידוע בעיה קשה לכל אזרחי ישראל, ובמיוחד לגמלאים שמתקיימים מפנסיות נמוכות ומקצבאות ביטוח לאומי. רבים מאלה אינם מחזיקים במכונית פרטית בשל עלויותיה הגבוהות, והם מתניידים בתוך עירם ומחוצה לה באמצעות תחבורה ציבורית בלבד. גם את קניותיהם השגרתיות הם נוהגים לעשות במשורה, נוהגים לחפש את סל הקניות הזול והמשתלם ביותר לצרכיהם ומקפידים לרוב לקנות אך ורק את הנחוץ להם".

לדבריהם, "רבים מאוד מהם קונים בקביעות בסניפי שופרסל אך אינם מזמינים שירות משלוחים בשל עלותו הגבוהה. הם מגיעים אל הסניף באוטובוס ושבים לביתם באוטובוס, לא אחת כשידיהם עמוסות בשקיות ובסלי קניות. בהגיעם לתחנה הם נאלצים לסחוב במו ידיהם את הסלים הכבדים כל הדרך אל ביתם. בחיפה, שרבים מרחובותיה משופעים ותלולים, הליכה כזו קשה לכל אדם, גם לצעירים בעלי כושר גופני, אך הם מפרכים במיוחד למבוגרים ולקשישים. כל אירוע קניות שכזה, אשר לבעלי מכוניות נראה טבעי ומובן מאליו, הפך עבורם למסע ממושך, מעיק ומפרך, המכאיב הן בכיס והן בגוף ממש".

 

 

יצוין כי מחיר המשלוח בשופרסל הוא 30 שקל בקנייה עד לסכום של 750 שקל, ועשרה שקלים בקנייה מעל 750 שקל. לדבריהם של סביון, לנדאו ווגמן, "רבים מהקשישים פונים אלינו לאחרונה ומבקשים למצוא פתרון. מכיוון ששופרסל היא רשת המרכולים הגדולה במדינה ובעלת מאות אלפי לקוחות, שרבים מהם מבוגרים ונטולי מכוניות, החלטנו לעשות כל שביכולתנו כדי לסייע להם. לכן מצאנו לנכון לפנות אליך בבקשה שיש בה חשיבות רבה בעינינו – אנו מבקשים להתחיל בתוכנית פיילוט בסניפי הרשת בחיפה, ובמסגרתה יוצע ללקוחות הרשת מגיל 75 ומעלה שאין ברשותם מכונית והם מעוניינים בכך, שירותי משלוח של קנייתם אל ביתם ללא עלות, מתוך התחשבות במצבם ובקשייהם. אנו בטוחים כי מחווה יפה זו תועיל מאוד לרבים מלקוחות הרשת המבוגרים, אך לא פחות מכך לרשת שופרסל עצמה ולתדמיתה. תקוותנו כי הפיילוט ינחל הצלחה רבה ויועתק בהמשך לכל סניפי הרשת ברחבי הארץ".

סביון אמר ל"כלבו – חיפה והקריות": "יש אנשים שלא רק שקשה להם לשלם 30 שקל למשלוח, גם קשה להם לנסוע בתחבורה ציבורית. בסיורינו בעיר ניהלנו שיחות עם מאות אנשים, בין השאר בפרלמנטים של מבוגרים, ובהן הם אומרים שזו בעיה בשבילם לנסוע לסופר באוטובוס ולחזור עם סלים בשתי חבילות בידיים. זה מכביד עליהם מאוד. יש אנשים שהם במצב הישרדותי וצריכים להחליט בין חשמל לתרופות. אלה אנשים שבאים בבוקר לקניונים בגלל המזגן ויושבים עד הצהריים על בייגל וקפה כי אין באפשרותם להדליק מזגן. לעשות משלוח ארבע פעמים בחודש, שזה יוצא 120 שקל, גם זו הוצאה גדולה עבורם".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. ראובן ושמען

    רק חבל שחלק מהשליחים הערבים של שופרסל קריית ביאליק מכים את הקשישים אליהם הם מגיעים במקל. על הראש. אז גם בחינם – לא!

  2. כמה פאטטי שדולת הקניונים.. אה, סליחה.. הגימלאים

    איפה היו שדולת הגמלאים במשך 5 שנים אחרונות? אה סביון נזכר להוציא כותרת מופרכת עבור הבחירות
    שדולת הקניונים של גד זאבי – זה הרי מה שמעניין את סביון (מנכ"ל הגרנד קניון כשהיה שייך לזאבי)
    כל האינטרסים של סביון ויהב הם נדל"ן של אוליגרכים ושקשוקות
    משלוחים לקשישים? ברור… מיד מסדרים לך את זה. חחחח.

  3. חמשושלייקס

    אני מציע שהשדולה תבקש מרשתות בתי מלון אירוח חינם לקשישים במלונות חיפה ובחצי מחיר- בכל מלון בכל עיר אחרת. כמו כן, להציע למנכל בנק לאומי , שיש לו סיירת בנקאות ברוב שעות היממה – להציע "שרות עד הבית" – לקשישים תושבי חיפה, כפיילוט, עוד לפני ראש השנה. לא יזיק לפנות לכל הרשתות – לגבי משלוח חינם, ונראה מי ירים ראשון את הכפפה, כמו גם אספקת מזון חינם – מיתרות אולמי שמחות.

  4. הביתה סביון, הביתה. או דיור מוגן מגדלי אלישע עם הקומה הלא חוקית של זאבי

    מודעת בחירות מביכה כנראה במימון סביון… עסקן הנדל"ן של גד זאבי בקניון הגרנד… מעולם לא דאג לקשישים, לגמלאים.
    פשוט נבעט החוצה ממפלגת העבודה כי הבינו שאין לו שום תמיכה. עכשיו מתעלק על הגמלאים. לך. הביתה. יונה. סביונה.

  5. גן עדן לגימלאים - את הצעירים מבריחים לחו"ל ישארו בסוף רק עם דודים בדיור מוגן

    חמשושלייקס בתור גימלאי חברת חשמל עם פנסיה גבוהה פי 2 מהשכר של עובד עם משפחה צעירה…
    בהחלט משלוחים חינם, הצגות חינם, הנחות בארנונה, פטור ממס על השכרת הדירות שאגרתי
    ישראל גן עדן – לוקחים מהעניים ונותנים לפנסיונרים הכי עשירים במדינה. יש יותר טוב מזה???

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    למה להביא עלינו שוב את יהב שלא טרח לשפץ את הכבישים והמדרכות וזרק היתרי בניה בלי חשבון לכל הקבלנים שרק רצו ולא פעל כלום מול זיהום אוויר והלכלוך בעיר

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר