גדי מרגלית (צילום: צבי רוגר)
גדי מרגלית (צילום: צבי רוגר)

מסתמן: מרגלית לא ימונה למנכ"ל משרד ההסברה

בשיחה שקיים גדי מרגלית עם שרת ההסברה גלית דיסטל אטבריאן הוא הציב שלושה תנאים לקבלת התפקיד - להכפיף למשרד את לע"מ, את לפ"מ ואת מערך הדיגיטל הלאומי. מרגלית: "אינני חושב שיש תוכן בתפקיד אם שלושת התנאים האלו לא יתקיימו. אני לא רואה את זה קורה ולכן לא אגיע"

פורסם בתאריך: 4.9.23 07:53

מנכ"ל עיריית חיפה לשעבר גדי מרגלית, כך נראה בשלב זה, לא ימונה למנכ"ל משרד ההסברה. ל"כלבו – חיפה והקריות" נודע כי מרגלית הציב שלושה תנאים כדי לקבל את התפקיד – להכפיף למשרד את לשכת העיתונות הממשלתית (לע"מ) שנמצאת כעת באחריותו של משרד ראש הממשלה, את לשכת הפרסום הממשלתית (לפ"מ) שנמצאת באחריותו של המשנה למנכ"ל משרד ראש הממשלה, ואת מערך הדיגיטל הלאומי (gov.il) שנמצא באחריותו של משרד הכלכלה והתעשייה.

בשבוע שעבר פורסם כי מרגלית הוא המועמד של השרה גלית דיסטל אטבריאן להחליף את מנכ"לית משרד ההסברה גלי סמבירא. מרגלית שימש בעבר מנכ"ל לפ"מ לאחר שנים ארוכות שבהן עסק בפרסום, כאשר בין השאר הוא היה בכיר במשרד הפרסום אדלר-חומסקי. בשנת 2016 עזב מרגלית את לפ"מ לאחר שקיבל את הצעתו של ראש העיר דאז יונה יהב לשמש מנכ"ל העירייה – תפקיד שבו הוא החזיק במשך כשנתיים וחצי, עד לכניסתה של עינת קליש רותם ללשכת ראש העיר. בשנת 2019 נבחר מרגלית לתפקיד מנכ"ל עיריית טירת כרמל, אך עזב כעבור שנה ושלושה חודשים בשל מחלוקות עם ראש העיר אריה טל. כיום משמש מרגלית מנהל הקמפיין של יהב.

 

 

ביום שישי שוחח מרגלית עם דיסטל אטבריאן והודיע לה כי לא יקבל על עצמו את התפקיד ללא הכפפתם של שלושת הגופים – לע"מ, לפ"מ ומערך הדיגיטל – למשרדה. הכפפתם של הגופים הללו למשרד ההסברה כפופה להחלטת ממשלה, ולא נראה כי משרדי הממשלה השונים ימהרו להסכים לכך, ולפיכך מרגלית כבר הודיע לדיסטל אטבריאן כי לא ייעתר לפנייתה. מקורביו מספרים כי הוא ימשיך לנהל את הקמפיין של יהב עד לקו הסיום.

מרגלית מסר בתגובה: "אכן דיברתי ארוכות עם השרה ביום שישי ואמרתי לה שאינני חושב שיש תוכן בתפקיד אם שלושת התנאים האלו לא יתקיימו. הסברתי לה במה כרוכה הגעתי למשרד ולמה אני חושב שלא אגיע. כרגע זה לא קורה. היו לי התניות מה צריך להיות כלול במשרד ההסברה, ומכיוון שהעניינים האלה מצריכים החלטת ממשלה – אני לא רואה את זה קורה ולכן לא אגיע".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. רונית, כרמל

    אז החיפאים האומללים עלולים להיתקע לעוד חמש שנים עם המרגלית הזה אם יהב יבחר? זוועה אמיתית.

  2. לא לתת להם לחזור להרוס ולהשחית

    מנכל העיריעה הכושל שהשאיר עירייה הרוסה שקיבלה מקום אחרון בפיתוח הון ענושי בסקר משרד הפנים רוצה לחזור ולהרוס עוד אם יהב הכושל ייבחר..אסור לתת להם להרוס סבלנו 15 שנה ועטד 5 של קליש דייייי

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר