פתיחת מטה הליכוד בקרית חיים
פתיחת מטה הליכוד בקרית חיים

הליכוד פתח את מטה הבחירות בקרית חיים

סניף מטה הבחירות של הליכוד בקרית חיים נפתח במעמד שר התקשורת שלמה קרעי ובנוכחותם של חברי הרשימה למועצת העיר והפעילים. זהו הסניף השני של הליכוד בחיפה, וזאת לאחר שהראשון נפתח בעיר התחתית. קרעי: "אני מאמין ביכולות החברים להצעיד את התחדשותה ואת התפתחותה של חיפה"

פורסם בתאריך: 5.9.23 11:50

רשימת הליכוד פתחה את סניף מטה הבחירות שלה בקרית חיים במעמד שר התקשורת שלמה קרעי ובנוכחותם של חברי הרשימה והפעילים. זהו הסניף השני של הליכוד בחיפה, וזאת לאחר שהראשון נפתח בעיר התחתית.

השר קרעי: "היתה לי הזכות לקבוע מזוזה בפתיחת מטה הליכוד בעיר. גם הניסיונות של קומץ מפגינים לחבל ולהפריע לאירוע לא הצליחו לכבות את האנרגיות ואת המרץ בתוך המטה. אני מאמין ביכולות של יניב בן שושן, אלי בן דיין, חנה בן זקן וכל החברים הטובים להוביל את הליכוד אל מועצת העיר ולהצעיד את התחדשותה ואת התפתחותה של חיפה".

 

 

בן דיין, תושב קרית חיים שמוצב במקום השני ברשימה: "שמחנו לפתוח את מטה הבחירות של הליכוד בקרית חיים ולקבוע מזוזה שתיתן לנו ברכה והצלחה במסע הבחירות שלנו. ארבעה מועמדים ברשימה הם תושבי קרית חיים ורוצים בהצלחתה. הם ימשיכו לסייע לכל תושבי הקריה ולשפר את איכות חייהם. הקריה זקוקה להתחדשות, ואנו נשקיע גם בחינוך, בתשתיות, בתרבות וברווחה וגם ביישום מהיר של מיזמי פינוי-בינוי כדי ליצור התחדשות עירונית בסביבה שכל כך זקוקה לה. אנו מודים לכל התומכים שלנו שהגיעו לחנוך את המטה החדש למרות קומץ מפגינים משועממים שניסו להפריע".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר