יוסי שלום (צילום: מיכה בריקמן)
יוסי שלום (צילום: מיכה בריקמן)

מדוע אסרה העירייה להפיץ חוברת של מתנ"ס הדר?

מתנ"ס הדר הדפיס חוברת המציגה את פעילויותיו של התאגיד העירוני, ובתחילתה מופיעים תמונתו של מנכ"ל קהילת הדר יואב יגול ושל יו"ר הנהלת קהילת יוסי שלום. בעקבות תלונה שנשלחה למחלקה לייעוץ משפטי אסרה היועצת המשפטית להפיץ את החוברת בטענה לתעמולת בחירות אסורה

פורסם בתאריך: 10.9.23 10:22

הייעוץ המשפטי של עיריית חיפה אסר על הפצת חוברת של קהילת הדר שבה מופיעה תמונתו של יו"ר רשימת יש עתיד-צעירי חיפה במועצת העיר יוסי שלום.

מתלונות שהגיעו לעירייה עולה כי מתנ"ס הדר הדפיס חוברת המציגה את פעילויותיו של התאגיד העירוני, ובתחילתה מופיעים תמונתו של מנכ"ל קהילת הדר יואב יגול ושל שלום אשר משמש יו"ר הנהלת קהילת הדר. בחוברת נכתב כי התאגיד "מזמין אתכם, התושבים, לפנות אלינו בכל רעיון ו/או בקשה ולהיות שותפים בעשייה למען השכונה".

 

 

בעקבות תלונה שנשלחה למחלקה לייעוץ משפטי אסרה היועצת המשפטית לעירייה עו"ד ימית קליין את הפצתה של החוברת בשל הסמיכות לבחירות בטענה כי הפרסום מהווה תעמולת בחירות אסורה.

שלום: "זו חוברת גנרית שיוצאת בכל שנה ואין לה קשר לבחירות. בגלל זה הייתי בהלם כשהדבר נודע לי. החוברת יצאה כבר לפני כמה שבועות, אבל אם צריך אז שיתלשו את הדף הזה. מישהו באמת חושב שאני עושה קמפיין בחירות במקרה הזה? עבדנו על החוברת במשך כמה חודשים, והכוונה היתה שהיא תצא בחופש הגדול. אמרתי להם שיתלשו את הדפים הראשונים כי חבל להוציא חוברת חדשה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ישראל

    ליוסי שלום – לא יעזור לך דבר. חבר מועצה אתה לא תהיה, אתה מיותר בעירינו.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר