דוד עציוני וגדעון סער באירוע (צילום: בועז כהן)
דוד עציוני וגדעון סער באירוע (צילום: בועז כהן)

"לא נלך אחורה אלא קדימה, ונקבל את מה שמגיע לנו"

מפגן כוח: יותר מ-1,000 תומכים הגיעו לאירוע הרמת כוסית שארגן המועמד לראשות העיר דוד עציוני, ובהם גם גדעון סער, יו"ר מפלגת תקווה חדשה שתרוץ בבחירות ביחד עם עציוני. סער: "ברור לי מה העיר צריכה לבחור, והעיר צריכה לבחור בעציוני". ועציוני עצמו אמר: "אני יודע שאנחנו הולכים לנצח"

פורסם בתאריך: 11.9.23 08:18

יותר מ-1,000 תומכים התכנסו אתמול (ראשון) לאירוע הרמת כוסית שארגן המועמד לראשות העיר דוד עציוני באולמי גארדן הוטל. האירוע היה מפגן כוח מרשים שכמוהו עוד לא נראה במערכת הבחירות הנוכחית, והגיעו אליו דמויות מהפוליטיקה המקומית, אנשי עסקים ופעילים רבים.

אחד מהנוכחים היה יו"ר מפלגת תקווה חדשה גדעון סער, שעות ספורות בלבד אחרי הדיווח ב"כלבו – חיפה והקריות" כי עציוני ותקווה חדשה ירוצו ברשימה משותפת – הבית שלנו. "כמה טוב לראות אולם מלא מפה לפה של חברים שהגיעו לתמוך בראש העיר הבא של חיפה – דוד עציוני", אמר סער, "היה לי חשוב לבוא הערב לחיפה כי אני מאמין בעציוני. אני מכיר אותו הרבה שנים ומאמין שהוא יהיה ראש עיר מצוין. יש לו את האנרגיות לתת לעיר – הוא מכיר את העיר, את הבעיות של התושבים, את הבעיות של הצעירים, את התחום המוניציפלי על בוריו וגם את המישור הלאומי. הוא עבד עם שר האוצר והיה משנה למנכ"ל משרד הבינוי. כשאתה מגיע לתפקיד של ראש רשות מקומית אתה חייב לדעת איך עובדים עם השלטון המרכזי. יש לו את הניסיון המושלם לתפקיד הזה והוא נותן אופק לעיר לשנים קדימה. ברור לי מה העיר צריכה לבחור, והעיר צריכה לבחור בעציוני".

סער הוסיף כי הוא מכיר היטב את ראש העיר לשעבר יונה יהב "ולא אומר עליו מילה רעה. אנחנו מכבדים אדם שתרם הרבה שנים לעיר, אבל העיר עשתה טעות בבחירה שלה לפני חמש שנים, ולא אמורים לתקן טעות בטעות. כמו בכל דבר בחיים, העיר צריכה ללכת קדימה ולא אחורה. עכשיו זה הזמן של עציוני. חיפה צריכה להתרומם. אני מכיר את כל האזור ורואה את נשר מתרוממת, את טירת כרמל מתרוממת, את הקריות מתרוממות, ורק חיפה נחלשת. וזה לא רק בקדנציה האחרונה, אלא גם בזו שקדמה לה. לכן צריך לתת את האמון, את הקרדיט ואת המושכות לאדם חדש אבל מנוסה – אדם שהיה במועצה, שמכיר את המערכת, שיש לו תוכניות ומרץ, שיש לו מה לתת לעיר הזאת. אסור לפספס את ההזדמנות הזאת. הבחירות האלה הן ההזדמנות של חיפה לצאת לדרך חדשה בראשותו של עציוני".

 

 

 

ח"כ ד"ר יפעת שאשא ביטון, שבאה גם היא לתמוך בעציוני, אמרה לו: "כשאני מסתכלת עליך אני יודעת שאתה האדם הנכון במקום הנכון ובזמן הנכון. מאחלת לך ולחיפה המון הצלחה, ושבעזרת השם ב-1 בנובמבר נהיה כאן כולנו לחגוג את הניצחון שלך". לקהל הרב היא אמרה: "מגיע לו להיות ראש העיר של חיפה, מגיע לכם שהוא יהיה ראש העיר שלכם. הלב שלו נמצא במקום הנכון. אני יודעת כמה הוא נחוש, כמה הוא מוכשר וכמה הוא יודע להשיג את היעדים שהוא מציב לעצמו".

יו"ר ההסתדרות במרחב חיפה משה מזרחי נשא דברים גם הוא: "אני נמצא פה כמוכם כדי לשנות בעיר ולהביא את עציוני לא לקדנציה אחת אלא לשלוש קדנציות. העיר שקעה בשנים האחרונות, ולכן אנחנו צריכים את עציוני. ואני רוצה להגיד לו תודה ענקית בשם תושבי העיר על כך שהוא לקח את המושכות בשביל להצעיד את העיר הזאת לשנים הבאות".

את האירוע חתם עציוני שאמר: "ראיתם פעם מישהו שהולך אחורה? אני מעולם לא ראיתי. אז למה שחיפה תלך אחורה? אנחנו לא נלך אחורה, נלך קדימה, נלך אל העתיד ונקבל את מה שמגיע לנו. לא עושים לנו טובה. במשך 20 שנה התקציבים לא מגיעים לכאן. הפרויקט הכי גדול – הרכבת הקלה – קורה בתל אביב. המדינה משקיעה 150 מיליארד שקל בתל אביב. מתי בפעם האחרונה השקיעה המדינה 150 מיליארד שקל בחיפה? מעולם לא. היא לא השקיעה אפילו שליש. הגיע הזמן שיספרו אתכם, הגיע הזמן שיהיה מי שייאבק עבורכם. אני מתחייב על כל הדברים האלה ועל הרבה יותר. אם לא אהיה טוב – למרות שאהיה ראש עיר מצוין – אתם תחליפו אותי כי מגיע לכם יותר. אני יודע שאנחנו הולכים לנצח".

עוד אמר עציוני: "אנחנו נמצאים בתקופה לא קלה, אבל שום דבר ואף אחד לא ישנה את המרקם של העיר. חילונים, דתיים, חרדים, ערבים, עולים מברית המועצות ומאתיופיה, צ'רקסים, דרוזים, חיפה וקרית חיים – כולנו לב אחד גדול ולא ניתן להפר את המרקם הייחודי של העיר. חיפה תישאר סמל של שפיות, ליברליות וחיים משותפים. חיפה תמשיך להוביל את כל המדינה ואת כל העולם בנושא הזה, אבל היא תתחיל להוביל בנושאים נוספים. 20 שנה שחיפה לא קיימת, 20 שנה של בריחת צעירים, 20 שנה של בריחת עסקים – 20 שנים קשות מאוד עוברות על העיר. אין התחדשות עירונית, מערב חיפה נראית כמו הצרות שלי, קרית חיים לא מקבלת תקציבים. כל העיר הולכת אחורה במשך 20 שנה, אבל אני מבטיח לכם שכל הבעיות האלו ייגמרו. זה יתחיל בחזירים אבל ימשיך לדברים הגדולים באמת – לחינוך, לספורט ולרווחה. אין עיר ואין מנהיג כגודל החוליה החלשה שלהם, ולא ניתן לאף אחד להישאר מוחלש בחיפה. חיי תרבות שנעלמו יוחזרו – עיר הבירה, עיר הנוער, קבלת שבת ועוד רבים. הילדים שלי, ההורים שלי והחברים שלי לא יצטרכו לנסוע לנשר בשביל לבלות, הם יעשו את זה כאן בחיפה".

 

גדעון סער, ד"ר יפעת שאשא ביטון, דוד עציוני, אשתו שלי ומשה מזרחי (צילום: בועז כהן)

גדעון סער, ד"ר יפעת שאשא ביטון, דוד עציוני, אשתו שלי ומשה מזרחי (צילום: בועז כהן)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. חיפאי

    בהצלחה עציוני. חייבים להציל את חיפה מיונה יהה ובעלי ההון, שהדבר האחרון שמעניין אותם הם תושבי חיפה. יהב ניסה ולא הצליח להיות יו" ר הסוכנות היהודית. לא רצו אותו ןהם יודעים למה. למה חיפה צריכה אותו? בהצלחה עציוני.

  2. יוליה

    דוד עציוני בבקשה תציל גן חיות. זה חשוב גם לעיר גם לילדים!!!! חינוך תרבות….תודה מראש

  3. זה קליש במהדורה שנייה

    ספרתי 100 איש באולם, הרוב בני משפחה של פעילים והמון קבלנים שרוצים לחגוג על עציוני ותרמו לו 5-10 אלף שקל כולל מנצרת ומחוץ לחיפה כנראה שלמונים ..
    האיש לא מתאים, לא מנוסה, לא רציני.
    זה לחזור על טעות קליש פעם שנייה.
    רק בורובסקי עם נסיון ניהולי וידע להלחם בפשיעה.

  4. בשני כובעים

    עציוני מכרת בנזיד עדשים את חיפה כאשר אתה נתמך על ידי כרישי נדל"ן מתל אביב ותורמים ממקומות בכל רחבי הארץ תמיד היית מצויין בלעשות רושם אבל בתכלס עד היום היית העוזר של כחלון במשרד האוצר המ"מ של מנכל משרד השיכון לענייני ערבים ובין הפרישה שלך ממועצת העיר לפני שהמועצה הלאומתית פיטרה אותך חלקת כמה חודשים בקק"ל אומנם בהתנדבות היית סגן יו"ר דירקטוריון אבל יש עוד 5 סגנים. במכתבך המרגש בהתפטרותך מסגנות ראש עיר כתבת בלהט שתהיה אופוזיציה לוחמת רק שבמציאות נוכחת בפחות משליש ישיבות המועצה עד שקיריל קרטניק החליף אותך. מעולם לא היית מס' 1 במצבה של חיפה אין לנו זמן לעשות ניסוי ותהייה מה גם שהודית במכתב ההתפטרות שנחסמת בנושאים רבים על ידי ראש העיר קליש אז איזה ניסיון צברת אפילו לא כסגן

  5. אזרח מודאג

    שיטת ה"בוא נקלקל בקלות" באמצעות רסיסי אמת, סילוף ועוות את מה שקשה לתקן ב- 100 אמיתות היא שיטה ידועה שלצערי בעולם ההפוך בו אנחנו חיים מצליחה לעשות לעצמה נפשות ואנשים ישרים צריכים להוקיע אותה ולהילחם בה בכל הכוח.
    מי שלא מתחבר לדוד עציוני – זה בסדר. מי שמשמיץ אותו כי הוא אוכל מידיו של מועמד אחר – חצי בסדר. אבל לקחת במודע חצאי אמיתות ולעוות אותן רק כי זה משרת את האג'נדה שלך?
    נפלאות הן דרכי האצבעות על המקלדת בקלות הבלתי נסבלת של סילוף ורמיה של כל זב חוטם ומצפצף.
    ובבניין חיפה ננוחם.

  6. א.א.חיפה

    אני העבר האמנתי בעציוני כן יעזור והכל בעד עירנו חיפה. בסוף התאכזבתי. מאוד. הרגיז את מי הוא צירף עליו מי את חבר כנסת סער. עליו ממזמןאי אפשר לסמוך נואאדר גרם לנו לישראל להחאכן גדול הממשלה כאשר לפני נפילת ממשלת שינוי .נצליח לשים את היועצת המשפטית שרק מחבלת בממשלה במכוון וסא. היתה מטרתו. עליו אסור ל,מוך כי המדינה לא חשובה לו והכל יעשה רק לפגוע במדינה נגד אינטרס אישי נגד ביבי ואנחנו הסובלים מנחלטתיו וכך הוא נותן דוגמא לו לעצמו איך לנהוג רק למען אינטרסים האישים שלו לחבל בכל עשיה העיר חיפה .שהיום היא ניהלה קשות על ידיעמנת קליש . עציוני לא העד חיפה יותר דואג לעצמו .הוא לא אמיתי וחושב שהוא שחקן .אנחנו היה לנו מבםעק עינת קליש עוד אחד ואבדנו. חייבים לבחור מי שתרם ועדה רהות הטל דלאע מוני והוא יומה יהב ואו בורובסקי אנשים אחראים בטח יותר ממנו

    .

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר