אורלי אברה, יעקב שטרית וחברי רשימת התושב במרכז
אורלי אברה, יעקב שטרית וחברי רשימת התושב במרכז

"חברי מועצה שקיבלו מנדט מהציבור לשרת אותו פעלו כדי לפגוע בו"

בנאום שנשא יו"ר רשימת התושב במרכז יעקב שטרית לרגל ראש השנה הוא תקף את חברי מועצת העיר: "גילינו אסופה של חברי מועצה שנלחמים בראש העיר וראש עיר שרבה איתם, מלחמות של אגו וכבוד, ואנחנו התושבים בתווך, בני ערובה". וגם: "את מודל הניהול שהצליח בצורה דרמטית בנוה שאנן נשכפל לכל שכונות העיר"

פורסם בתאריך: 11.9.23 13:38

רשימת התושב במרכז קיימה אתמול (ראשון) הרמת הכוסית לרגל ראש השנה. את האירוע, שהתקיים בבית אבא חושי ונכחו בו עשרות תושבים ופעילים, הנחתה חברת הרשימה אורלי אברה שאמרה: "אנחנו רשימה א-פוליטית, ללא כל תמיכה של מפלגה ארצית כלשהי או גורמים כלכליים כאלה ואחרים. אנחנו רואים לנגד עינינו אך ורק את האינטרסים ואת הצרכים של תושבי העיר ולא של אף אחד אחר".

יו"ר הרשימה יעקב שטרית תקף בנאומו את חברי מועצת העיר הנוכחית: "בשנתיים האחרונות גילינו שחברי מועצה שקיבלו מנדט מהציבור לשרת אותו פעלו כדי לפגוע בו. גילינו אסופה של חברי מועצה שנלחמים בראש העיר וראש עיר שרבה איתם, מלחמות של אגו וכבוד, ואנחנו התושבים בתווך, בני ערובה. שליחות ציבורית זאת לא עבודה שמסתכמת בלצלם את עצמך לרשתות החברתיות כאילו אתה עובד או לפתוח קבוצות האדרה בווטסאפ. זה גם לא לצאת לרחוב פעם בארבע וחצי שנים עם תעמולת בחירות שממומנת על ידי קבלנים ואנשי ממון אינטרסנטים ולהיעלם אחרי הבחירות לעוד ארבע וחצי שנים. לתופעה הזאת צריך לשים סוף, היא פוגעת בכל אחד מאיתנו".

 

 

שטרית, שמשמש בשנים האחרונות יו"ר רובע נוה שאנן, הוסיף: "הניסיון שצברתי במשך ארבע שנים בעבודה יומיומית מול העירייה יצר אצלי קטליזטור לשנות את המצב הבלתי נסבל הזה ולהקים רשימה של אנשי שטח ועשייה שפועלת מהלב ותפעל להציב את התושב במרכז. אנחנו מגיעים עם תוכנית מדויקת שבסיסה הוא בירור הצרכים של התושבים ויצירת תעדוף ביצוע בכל חיפה ובכל הפרמטרים. נעשה את זה עם רשימה שכולה אנשי שטח, נתינה ועשייה התנדבותית ופסיפס אנושי שמייצג את כל השכונות והתושבים בחיפה".

את המודל שאותו הפעיל שטרית בנוה שאנן הוא מתכוון להפעיל בעיר כולה: "בעבודה בוועד נוה שאנן יצרנו תוכנית עבודה שחילקה את הרובע לחמש גזרות, וכל גזרה קיבלה מגה פרויקט לצד פעולות שוטפות של שדרוג, השבחה ואחזקה. במקביל הקפדנו על מתן שירות אישי לתושבים בכל בעיה, וזאת באמצעות קבלת קהל בפני פקידת פניות ציבור ייעודית רק לנוה שאנן, חמישה ימים בשבוע, בבניין הוועד. את מודל הניהול הזה, שהצליח בצורה דרמטית בנוה שאנן, נשכפל לכל שכונות העיר. שום שכונה לא תהיה החצר האחורית של העיר. זו הזדמנות להפוך את עירנו למקום טוב יותר לילדינו ולנו לגור בה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שמחתי לקרוא

    א-פוליטית זה מעולה נשמעים אנשים טובים.
    שוקלים בהחלט להצביע להם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר