יוסי שלום במסיבת העיתונאים (צילום: בועז כהן)
יוסי שלום במסיבת העיתונאים (צילום: בועז כהן)

עכשיו זה רשמי: שלום ירוץ לראשות העיר

חשיפת "כלבו - חיפה והקריות": יו"ר רשימת יש עתיד-צעירי חיפה יוסי שלום קיים היום מסיבת עיתונאים והכריז כי הוא יתמודד על תפקיד ראש העיר: "הגיע הזמן לפתוח פרק חדש בהיסטוריה של חיפה. לעיר מגיעה הנהגה דינמית, צעירה ומאחדת שתדע לחבר את חלקי הפאזל שלה לסיפור הצלחה בינלאומי"

פורסם בתאריך: 20.9.23 13:34

חשיפת "כלבו – חיפה והקריות": יו"ר רשימת יש עתיד-צעירי חיפה יוסי שלום הכריז היום (רביעי) על התמודדותו על תפקיד ראש העיר בבחירות שיתקיימו ב-31 באוקטובר.

במסיבת עיתונאים שנערכה במטה הרשימה במרכז הכרמל אמר שלום: "הגיע הזמן לפתוח פרק חדש בהיסטוריה של חיפה. לעיר מגיעה הנהגה דינמית, צעירה ומאחדת שתדע לחבר את חלקי הפאזל שלה לסיפור הצלחה בינלאומי. אני רואה בחיפה מטרופולין, מרכז של תעסוקה, מסחר, בילוי ואיכות חיים. הגיע הזמן שלצעירים בחיפה יהיה שווה להישאר בה ולגדל בה את ילדיהם. אנחנו אומרים תודה לעינת קליש רותם וליונה יהב, עכשיו הגיע הזמן שלנו להוביל".

שלום הוסיף כי "בכהונתו האחרונה של יהב החזקתי בתיק הצעירים והקהילה הגאה. בכנות, לא יכולתי לבקש מורה טוב יותר. אני מודה לו מקרב לב ומציע היום אלטרנטיבה חדשה. הקבוצה שלי ואני רכשנו ניסיון רב במגזרים הציבורי, החברתי והאקדמי. אנחנו מוכנים, הכל כתוב ורק צריך לבצע. אנווט את חיפה בתבונה וברגישות ואבנה קואליציה רחבה שתיתן בית לכל הסיעות בעיר. חיפה בראשותי תוכיח שגם כשהמדינה שלנו מפולגת, העיר תישאר מגדלור של תקווה למנהיגות אמיצה, ליברלית ומאחדת".

אתמול נחשף ב"כלבו – חיפה והקריות" כי שלום יכריז על ריצה לראשות העיר, וזאת לאחר התייעצות שהתקיימה ביום שני במפלגת יש עתיד. שלום הוא המועמד הגאה הראשון לראשות העיר בתולדותיה של חיפה, ועם הכרזתו הוא מצטרף לרשימת המועמדים הארוכה שכוללת את עינת קליש רותם, יונה יהב, דוד עציוני, אביהו האן, יעקב בורובסקי, שרית גולן שטיינברג, קיריל קארטניק, איציק בלס, צביקה ברבי, אברהאים גטאס ולזר קפלון.

 

 

שלום נכנס למועצת העיר במסגרת רשימת יש עתיד-צעירי חיפה בבחירות 2013 בקדנציה האחרונה של יהב. הוא קיבל לידיו את תיק הקהילה הגאה, ובתקופתו הוקם בית הקהילות בהדר ומצעדי הגאווה בחיפה עלו מדרגה. במהלך הקדנציה הנוכחית יצא שלום מהארון באופן רשמי וחשף את בן זוגו.

בבחירות 2018 הוצב שלום במקום השישי ברשימת יהב ויש עתיד-צעירי חיפה. הרשימה זכתה בארבעה מנדטים, ושלום נותר בחוץ, אך עם התפטרותו של אורי גרינברגר מהסיעה הוא נכנס במקומו לקדנציה נוספת במועצה, הפעם באופוזיציה.

בחודשים האחרונים ניהלו שלום ויהב מגעים על ריצה משותפת למועצה, במתוכנת דומה לזו של 2018. במסגרת המשא ומתן ביקש שלום את תפקיד סגן ראש העיר והקמה של שלוש מינהלות חדשות, אך במטה יהב סברו כי דרישותיהם של שלום ויש עתיד מוגזמות. לאחר שהצדדים לא הגיעו להסכמה הודיעה יש עתיד על הפסקת המגעים, וזמן קצר אחר כך טענה המפלגה כי המשא ומתן עם יהב הופסק "בשל סירובו לפנות מפעלים מזהמים".

בתחילת ספטמבר עלה כבר קמפיין הבחירות של יש עתיד שנושא את הסלוגן "תודה יונה, תודה עינת. עכשיו אנחנו", ומאז שוקד שלום על חיבורים עם מתנגדי המהפכה המשפטית. הראשונים שחברו אליו היו מר"צ, וליו"ר שלה רתם אלכסנדרי הובטח המקום הרביעי ברשימה. בהמשך הצטרפו גם נטע בוחבוט שהוצבה במקום השלישי, ואניס ארמלי, שבבחירות הקודמות התמודד בראש רשימת חיפנא אשר לא עברה את אחוז החסימה, הוצב במקום השלישי.

שלום מגיע לבחירות כשמאחוריו יש עתיד על תקציביה ומנגנוני הבחירות שלה. זוהי המפלגה שזכתה בחיפה במירב הקולות בבחירות לכנסת ה-25 שהתקיימו בנובמבר – 36,777 חיפאים, שהם 26.31 אחוז מכלל המצביעים, בחרו בה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. מיכה

    יוסי שלום הוא אלטרנטיבה שפויה ורצינית יותר מיונה יהב הקשיש המבדח.

  2. אייל חיפה

    יופי בדיוק סיימתי שיחה עם דודה שלי, אופת עוגות מספר 1 בחיפה. אמרה שהגיע הזמן לאפות את העיר כמו שצריך בלי פלופים
    ולכן בשורה של ממש: ניצה קורנפלור-שמרים רצה לראשות העיר חיפה!!
    שנייה צלצל בן דוד שעובד כמורה דרך מקצועי ואמר שהגיע הזמן שחיפה תמצא את דרכה שוב.
    ולכן בשורה ענקית: גם שמוליק מצפני-סימנטוב רץ לראשות העיר חיפה!!
    אוהו מה יהיה היום – טלפון מבעלי מספרת צ'רלי. הם שניהם רצים לראשות העירייה – הם לא יצטרכו שום תקופת חפיפה.

  3. אני חיפאי

    יוסי שלום בהצלחה! לא מוכר בעיר כלל…..
    העיקר לא קליש ולא עציוני, אחת כישלון!!! אחד בוגד!!!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר