יוסי שלום (צילום: מיכה בריקמן)
יוסי שלום (צילום: מיכה בריקמן)

פרסום ראשון: שלום יכריז על ריצה לראשות העיר

לראשונה בחיפה - מועמד מהקהילה הגאה יתמודד על ראשות העיר. יוסי שלום, שעומד בראש רשימת יש עתיד-צעירי חיפה, מתעתד להכריז על מועמדותו במסיבת עיתונאים שתיערך השבוע. ההחלטה התקבלה בתום פגישה שנערכה אתמול במפלגה הארצית

פורסם בתאריך: 19.9.23 06:42

חבר מועצת העיר יוסי שלום יכריז על התמודדותו לראשות העיר בבחירות הקרובות לאחר התייעצות שהתקיימה אתמול (שני) במפלגת יש עתיד, והוא יהיה המועמד הגאה הראשון לראשות העיר. בימים הקרובים צפוי שלום לכנס מסיבת עיתונאים ולהודיע על ריצה לתפקיד ראש העיר, ובכך הוא יצטרף לרשימת המועמדים הארוכה שכוללת את עינת קליש רותם, יונה יהב, דוד עציוני, אביהו האן, יעקב בורובסקי, שרית גולן שטיינברג, קיריל קארטניק, איציק בלס, צביקה ברבי, אברהאים גטאס ולזר קפלון.

שלום נכנס למועצת העיר במסגרת רשימת יש עתיד-צעירי חיפה בבחירות 2013 בקדנציה האחרונה של יהב. הוא קיבל לידיו את תיק הקהילה הגאה, ובתקופתו הוקם בית הקהילות בהדר ומצעדי הגאווה בחיפה עלו מדרגה. במהלך הקדנציה הנוכחית יצא שלום מהארון באופן רשמי וחשף את בן זוגו.

בבחירות 2018 הוצב שלום במקום השישי ברשימת יהב ויש עתיד-צעירי חיפה. הרשימה זכתה בארבעה מנדטים, ושלום נותר בחוץ, אך עם התפטרותו של אורי גרינברגר מהסיעה הוא נכנס במקומו לקדנציה נוספת במועצה, הפעם באופוזיציה.

 

 

בחודשים האחרונים ניהלו שלום ויהב מגעים על ריצה משותפת למועצה, במתוכנת דומה לזו של 2018. במסגרת המשא ומתן ביקש שלום את תפקיד סגן ראש העיר והקמה של שלוש מינהלות חדשות, אך במטה יהב סברו כי דרישותיהם של שלום ויש עתיד מוגזמות. לאחר שהצדדים לא הגיעו להסכמה הודיעה יש עתיד על הפסקת המגעים, וזמן קצר אחר כך טענה המפלגה כי המשא ומתן עם יהב הופסק "בשל סירובו לפנות מפעלים מזהמים".

בתחילת ספטמבר עלה כבר קמפיין הבחירות של יש עתיד שנושא את הסלוגן "תודה יונה, תודה עינת. עכשיו אנחנו", ומאז שוקד שלום על חיבורים עם מתנגדי המהפכה המשפטית. הראשונים שחברו אליו היו מר"צ, וליו"ר שלה רתם אלכסנדרי הובטח לה המקום הרביעי ברשימה. בהמשך הצטרף גם אניס ארמלי, שבבחירות הקודמות התמודד בראש רשימת חיפנא שלא עברה את אחוז החסימה.

שלום מגיע לבחירות כשמאחוריו יש עתיד על תקציביה ומנגנוני הבחירות שלה. זוהי המפלגה שזכתה בחיפה במירב הקולות בבחירות לכנסת ה-25 שהתקיימו בנובמבר – 36,777 חיפאים, שהם 26.31 אחוז מכלל המצביעים, בחרו בה.

את תגובתו של שלום לא ניתן היה להשיג.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות
  1. חיפאי ותיק

    בהצלחה יוסי שלום… לא מכירים אותך כלל!
    העיקר לא עציוני הבוגד, כל מועמד מתאים רק לא קליש ולא עציוני!!!

  2. חיפרית

    חיפאי ויתיק אתה צודק. עציוני כלומניק שחבר לבעלי הון שמריצים אותו. עינת כשלון מהדהד.

  3. רונן

    ראש עיר או חבר מועצת עיר זה הג'וב היחיד שלא דורש שום הכשרה או תעודה אקדמית. כל אחד יכול להתמודד בתנאי שהוא תושב העיר. זה פתרון מצויין למובטלים.

  4. רוחמה

    12 מועמדים מטעם עצמם לראשות העיר חיפה? למה לא, בעצם. אם יהב הקשיש יכול אז למה לא הם?

  5. אופיר

    בהצלחה יוסי…מקווה בשבילך שזו לא טעות. יכולם כסיעה עם גיבוי יש עתיד להכניס יותר כוח למועצה. וגם היה כבר ראש עיר מהקהילה (ברעננה נדמה לי).

  6. קבוצת המתלבטים

    מי זה????
    ושוב כל לובש ז'קט שחור רוצה לנהל עיר…
    נראה לנו שנלך על אביהוא האן וזהו. כל אחד משאר המתמודדים סוחב גיבנת ורקע בעייתי.
    לפחות האן היה באופוזיציה ויודע יותר מכל הוואנאביס הללו

  7. טוב מאד צריך צעירים

    הרבה יותר מתאים לנהל את העיר מכל החתייארים שדוגרים במועצה בלי סוף כמו יהב סביון שמשון עדו ואביהו האן..
    די 20 שנה הייתם במועצה ראינו מה עשיתם לעיר תלכו הביתה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר