יוסי שלום, דוד עציוני ותבור להט (צילומים: מיכה בריקמן, בועז כהן)
יוסי שלום, דוד עציוני ותבור להט (צילומים: מיכה בריקמן, בועז כהן)

מר"צ הולכת עם שלום? להט תומך דווקא בעציוני

חיזוק משמאל: אחרי שיו"ר רשימת מר"צ הנבחרת רתם אלכסנדרי הצטרפה לרשימת יש עתיד-צעירי חיפה, חבר מועצת העיר תבור להט ממר"צ הכריז על תמיכתו בדוד עציוני לראשות העיר. תמיכתו של להט תסייע לעציוני מול הקהילה הגאה, שבכיר נציגיה הוא יו"ר רשימת יש עתיד יוסי שלום

פורסם בתאריך: 27.9.23 12:28

חבר מועצת העיר תבור להט ממר"צ הכריז על תמיכתו בדוד עציוני לראשות העיר. עבור עציוני מדובר בחיזוק משמאל אחרי שיו"ר רשימת מר"צ הנבחרת רתם אלכסנדרי הצטרפה לרשימת יש עתיד והוצבה על ידי יו"ר הרשימה יוסי שלום במקום הרביעי.

נוסף על כך, תמיכתו של להט תסייע לעציוני מול הקהילה הגאה, שכן להט שימש מחזיק תיק הקהילה הגאה במשך שנתיים. להט גם היה שותף לנוסח ההצעה לסדר להנפקת תעודות משפחה לבני זוג מאותו מין. להט עשה היסטוריה בחיפה בהיותו חבר המועצה הראשון שנישא לבן זוגו – ד"ר דניאל זרחיאס – כך שתמיכה של אחד מהפעילים הבולטים בקהילת הלהט"ב בעציוני ולא בשלום – המועמד הגאה הראשון שמתמודד על ראשות העיר – מהווה הישג לעציוני.

 

 

להט: "לצד תמיכתי ביש עתיד-מר"צ למועצה, מתוך האופציות הריאליות לראשות העיר עציוני הוא הבחירה הנכונה והמתאימה ביותר. אני מכיר אותו שנים ממועצת העיר ומעבודתנו המשותפת בממשלת השינוי. הוא איש כן, אמיתי, מקצועי, מתון ובעל יושרה ומצפון, ואני בטוח שהוא יצעיד את העיר קדימה, פי כמה וכמה מהאופציה האחרת. הוא ליברל אמיתי שמאמין בדמוקרטיה הישראלית, הוא היה בהפגנות, ולא היתה פעם אחד שבה הוא לא היה קשוב ופתוח לעצה או לביקורת. אני אמנם לא מסכים איתו אחד לאחד בהכל, אבל הוא למד להיות מאוזן ושקול".

לדבריו של להט, "הביקורות שאני שומע עליו הן לא מוצדקות. אני בטוח שהוא יידע לעמוד בלחצים, בין אם מגורמים פוליטיים או עסקיים, כדי לעשות את מה שטוב ונכון לעיר, לטבע שבה ולפיתוח שלה. נוסף על כך, המחנה שלי – מחנה השמאל-מרכז – צריך לבנות גשרים ולחבר אליו את כל השותפים שהוא יכול, ואני רואה בעציוני שותף. אני סומך עליו שהוא יידע להוביל את העיר קדימה, יאחד בין ימין ושמאל, בין ערבים ליהודים ובין דתיים לחילונים, ולשמור על חיפה חופשית, שוויונית ודמוקרטית".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. שחר

    יוסי שלום לא תרם ולא עשה דבר למען הקהילה הגאה בחיפה. זה שהוא הומו זה עיניין שלו, אבל למה אני כהומו חיפאי צריך להצביע לו? בכל אספקט, עדיף עציוני, שהוא גם מועמד ריאלי.

  2. חיפאי בלב ובנפש

    חברי החיפאים, רק לא עציוני!!! בגד בחיפה פעמיים, פעם ראשונה כאשר הצטרף לכשלון קליש, ופעם שנייה כאשר עזב את תפקיד ס. ראש העיר בשכר לטובת גוב בממשלה מטעם חברו אלקין. פשוט לא אמין בוגד וחסר עמוד שדרה. נתמך על ידי חבורת עבריינית והשם יודע מה הוא ייתן להם בעתיד?
    כל מועמד אחר מקובל!!!

  3. אייל

    תבור להט זה הנוכל ש-3 חודשים היה חבר מועצה בעודו גר בחו"ל ולא בחיפה?!
    מה אכפת לי במי הוא תומך
    למה לא סולק מהמועצה?!

  4. אלונה

    שלי אומרת שמפלס החשק אצל דוד מזנק מהישגי קריירה. אם יהיה ראש העיר אני מציעה לשכנים להיכנס לכוננות רעש מהלומות של המיטה בשעות הלילה. קדנציה עם גיחות לחדר יולדות חחח.

  5. גיל

    רק עציוני !!! היחיד שמגיע עם רוח צעירה, ועם ניסיון מוכח בתחום המוניציפלי

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר