נכדים למען סבא וסבתא (צילום מתוך סרטון של שדולת הגמלאים)
נכדים למען סבא וסבתא (צילום מתוך סרטון של שדולת הגמלאים)

קמפיין בטיקטוק ובאינסטגרם: הנכדים למען הסבים והסבתות

קמפיין לעידוד מצביעים עם הסלוגן "סבא וסבתא, אנחנו מצביעים בשבילכם" יושק ברשתות החברתיות על ידי רשימת שדולת הגמלאים. השדולה: "הסקרים מלמדים שהציבור שרוי במבוכה ואינו יודע למי להצביע. הקמפיין מבקש לעודד צעירים לממש את זכותם וחובתם האזרחית ולהצביע למען סבא וסבתא"

פורסם בתאריך: 2.10.23 15:09

רשימת שדולת הגמלאים למועצת העיר פותחת בקמפיין לעידוד מצביעים עם הסלוגן "סבא וסבתא, אנחנו מצביעים בשבילכם". הקמפיין יושק ברשתות החברתיות, בעיקר בטיקטוק ובאינסטגרם, ויוצגו בו סרטונים ותמונות של אזרחים ותיקים לצד נכדיהם שקוראים להצביע לשדולת הגמלאים".

בשדולה אומרים כי "הסקרים השונים מלמדים שהציבור שרוי במבוכה ואינו יודע למי להצביע. באופן מסורתי, רבים מהתושבים שאינם מצביעים כלל הם צעירים. הקמפיין מבקש לעודד צעירים בני 17 ומעלה, שזו להם הצבעתם הראשונה בבחירות המקומיות, לממש את זכותם וחובתם האזרחית ולהצביע, ומעודד אותם לתת את קולם למען סבא וסבתא".

 

 

ראש רשימת שדולת הגמלאים ישראל סביון: "בחיפה שיעור גדול מאוד של אזרחים ותיקים, ולרובם יש נכדים צעירים. רבים מהצעירים מתלבטים ולא יודעים למי להצביע. הקמפיין שאנחנו משיקים מבקש להבהיר להם שהם אמנם העתיד של חיפה, אבל הסבים והסבתות שלהם הם אלו שבנו את העיר והובילו אותה, ועכשיו יש לנכדים אפשרות להביע את תודתם ואת הערכתם. לכן, בהצבעתם הראשונה בבחירות המקומיות מן הראוי שהם יתנו את קולם למען סבא וסבתא. זוהי מחווה אישית נפלאה, ואנחנו מאמינים שנכדים רבים ישמחו להצטרף אליה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר