פז גליקמן. "איומים לא ישפיעו במאום על החלטותי" (צילום: פוטו חנין)
פז גליקמן. "איומים לא ישפיעו במאום על החלטותי" (צילום: פוטו חנין)

גליקמן טוען: קיבלתי מכתב איום

במכתב נדרש המתמודד על ראשות רשימת הבית היהודי למועצת העיר לא לתמוך בבן ציון כץ, שכונה "בוגד", לתפקיד כלשהו בסניף. פז גליקמן: "השימוש במילה בוגד מעיד על העומדים מאחורי המכתב"

פורסם בתאריך: 18.3.18 11:37

עו"ד פז גליקמן, אשר מתמודד בבחירות הפנימיות של סניף הבית היהודי בחיפה על ראשות הרשימה למועצת העיר, טוען כי הוא קיבל מכתב איום אנונימי. במכתב, שנחתם על ידי "קבוצת ה-27" שהזדהו כמתפקדי המפלגה וכבעלי זכות הצבעה, הוזהר גליקמן כי אם יעניק תפקיד ציבורי לבן ציון (בנצי) כץ, חבר מועצת העיר בעבר מטעם הסיעה, הם יפגעו בסיכויי בחירתו לראש הרשימה.

"השבוע נודע לנו שאתה מחובר לכץ ואף מבטיח לו הבטחות שונות לעתיד", נכתב במכתב שהונח בתיבת הדואר של גליקמן, "אנו רוצים להזכיר לך כי כץ מוגדר בעינינו ובעיני רבים במפלגה כ'בוגד' ואין מקום במפלגה ישרה כבית היהודי לאדם כמוהו. אי לזאת באנו להודיע לך שאם לא תודיע ברבים, בעל פה ובכתב, שאינך תומך בו ואינך מתעתד לדאוג לו בעתיד, אנחנו, כל 27 החברים, נעביר את קולותינו למועמד השני יואב רמתי. תהיה חכם, ולטובתך – שמע לעצתנו".

 

 

כץ, מי לדעתך יכול לכתוב מכתב כזה?

"אני לא יודע, אין לי מושג. כשכיהנתי כחבר מועצת העיר לא היה אפילו אדם אחד שהסתכסכתי איתו. אני מעריך שזה על רקע המאבקים הפנימיים בסניף לקראת הבחירות לראשות הרשימה".

אתה מתמודד על ראשות הרשימה?

"לא. אני מתמודד על תפקיד חבר מזכירות הסניף".

גליקמן, לך יש השערה מי כתב את זה?

"כץ פעל בעבר רבות למען תושבי חיפה. השימוש במילה בוגד מעיד על העומדים מאחורי המכתב. לצערנו, יש עדיין מי שלא למד את הלקח. איומים לא ישפיעו במאום על החלטותי או על דרכה של הבית היהודי בחיפה".

 

בן ציון כץ. "כשכיהנתי כחבר מועצת העיר לא היה אפילו אדם אחד שהסתכסכתי איתו"

בן ציון כץ. "כשכיהנתי כחבר מועצת העיר לא היה אפילו אדם אחד שהסתכסכתי איתו"

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר