אלי לנדאו. "יצרנו קשר עם ועדי הגמלאים במקומות העבודה הגדולים בעיר, וגם הם תומכים בנו"
אלי לנדאו. "יצרנו קשר עם ועדי הגמלאים במקומות העבודה הגדולים בעיר, וגם הם תומכים בנו"

קמפיין הגמלאים ייפתח רשמית בשבוע הבא

הקמפיין של שדולת הגמלאים ייפתח ביום ראשון בכנס שבו יוצגו האותיות שייצגו את הרשימה ותוקרן מצגת שתפרט את הנושאים שלמענם מתחייבת הרשימה לפעול לטובת הגמלאים, ובהם חניה חינם ברחבי העיר

פורסם בתאריך: 12.9.18 15:22

שדולת הגמלאים תפתח את קמפיין מערכת הבחירות שלה למועצת העיר בכנס רשמי שיתקיים ביום ראשון באולם רפפורט במרכז הכרמל – כך מסר ל"כלבו – חיה והצפון" יו"ר השדולה חבר המועצה אלי לנדאו. בכנס תציג השדולה את מצע המפלגה ואת האותיות "זך" שמייצגות אותה בקלפי – אותן האותיות שייצגו את הרשימה גם בבחירות הקודמות. יצוין שעד ל-16 בספטמבר לא רשאיות הרשימות שמבקשות להתמודד בבחירות לעירייה להציג בציבור את האותיות המייצגות אותן.

לנדאו, הכנות אחרונות?

"אנחנו מזמינים את כל הציבור החיפאי להגיע לכנס. הכניסה היא חופשית ותהיה הופעה של להקת הדים 1960 שתשיר את מיטב להיטי שנות ה-60 עם הזמר האורח עוזי אברהם".

 

 

האם תציגו בכנס את כל חברי הרשימה?

"עדיין לא. זה יקרה לקראת סוף החודש, סמוך להגשת הרשימות והערבות למינהלת הבחירות. פרסמנו כבר את השמות המאיישים את שלושת המקומות הראשונים ברשימה שלנו – אני במקום הראשון, מיכאל גלס שהוא ממקימי איגוד יצרני האלומיניום בישראל במקום השני, ופיני וגמן ששימש כראש מינהל החינוך, התרבות והרווחה בעיריית חיפה במקום השלישי. יש לנו תומכים רבים מקרב התעשיינים בחיפה וכמובן גמלאים רבים. יצרנו קשר עם ועדי הגמלאים במקומות העבודה הגדולים בעיר, וגם הם תומכים בנו".

לדבריו של לנדאו, בכנס תוקרן מצגת שבה יפורטו הנושאים שהשדולה מתחייבת לפעול למענם לטובת הגמלאים, ובהם חניה בחינם ברחבי העיר והנחות למופעי תרבות באולמות העירוניים.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר