ישיבה של מועצת העיר חיפה. סיכום קדנציה (צילום: אריאל מזרחי)
ישיבה של מועצת העיר חיפה. סיכום קדנציה (צילום: אריאל מזרחי)

מה אתם עשיתם בשביל הציבור החיפאי?

בראש טבלת השאילתות וההצעות לסדר בקדנציה הנוכחית של מועצת העיר עומדים אביהו האן, ירון חנן ועינת קליש רותם. הנעדר הסדרתי מישיבות המועצה הוא עודד שבזי שלא נכח ב-48 ישיבות מתוך 77. המתמידים: חדוה אלמוג ואריה בליטנטל עם שמונה היעדרויות

פורסם בתאריך: 24.10.18 14:27

את פעילותם של נבחרי הציבור ברשויות המקומיות מקובל לאמוד לפי קריטריונים של הגשת שאילתות והצעות לסדר היום ונוכחות בישיבות המועצה. שאילתא היא שאלה שמופנית לראש העיר ושמוגשת לא יאוחר משבעה ימים לפני כינוס המועצה (על פי סעיף 36 א' בפקודת העיריות), וראש העיר צריך לענות עליה תוך שתי ישיבות. הצעה לסדר צריכה להיות מוגשת לא יאוחר מ-72 שעות לפני כינוס המועצה (על פי סעיף 27 בפקודת העיריות). בזירה המוניציפלית מהוות השאילתות וההצעות לסדר כלים שמשרתים בעיקר את חברי האופוזיציה למילוי תפקידם.

את ראש טבלת מגישי השאילתות בקדנציה הנוכחית של מועצת העיר חיפה, שהחלה בשנת 2013, מוביל אביהו האן מסיעת הירוקים עם 36 שאילתות, אחריו ירון חנן מאותה הסיעה עם 24 שאילתות, במקום השלישי עינת קליש רותם מסיעת חיים בחיפה (21), במקום הרביעי שרית גולן שטיינברג מסיעת מהפך בחיפה שישבה דווקא בקואליציה (20), ואת החמישייה הראשונה סוגר מיכי אלפר מסיעת שס"ג (14).

גם במספר ההצעות לסדר מובילים נציגי הירוקים. במקום הראשון ניצב האן עם 35 הצעות לסדר, במקום השני חנן עם 21, במקום השלישי קליש רותם (14), במקום הרביעי טלי משולם איטח (14) ובמקום החמישי גולן שטיינברג (13).

 

 

 

בקדנציה הנוכחית התקיימו 77 ישיבות של מועצת העיר מן המניין ושלא מן המניין. מסוף מערכת הבחירות בשלהי שנת 2013 ועד לסוף שנת 2014 התקיימו 19 ישיבות, בשנת 2015 התקיימו 15 ישיבות, כך גם בשנת 2016, בשנת 2017 התקיימו 17 ישיבות, ובשנת 2018 התקיימו עד כה 11 ישיבות.

מתוך 31 חברי המועצה בלטו חמישה חברים בהיעדרויותיהם. עודד שבזי מסיעת שס"ג רשם לא פחות מ-48 היעדרויות ותופס את המקום הראשון והלא מכובד. אחריו ניצבים ג'מאל חמיס מסיעת בל"ד (36 היעדרויות), ערין עבאדי-זועבי מסיעת חד"ש (29), רמי לוי מסיעת היחיד (27) ואלי לנדאו משדולת הגמלאים (26).

מי שיכולים לזקוף לעצמם נקודות זכות על היותם נוכחים מצטיינים הם סגנית ראש העיר חדוה אלמוג מסיעת חיפה שלנו ואריה בליטנטל מסיעת שס"ג עם שמונה היעדרויות בלבד, עודד דוניץ מסיעת העבודה (9), ראש העיר יונה יהב מחיפה שלנו ושמשון עידו מסיעת הליכוד (10).

 

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. עינת את התקווה!

    למרות שעינת קליש נעדרה הרבה, היא הציעה הרבה הצעות והייתה פעילה. בזכות זה אני אצביע לה!

  2. הירוקים במקום הראשון

    לא ידעתי שסיעת הירוקים היא הסיעה הכי פעילה ובפער כזה. הלכתי עכשיו לפרוטוקולים של העירייה וראיתי כמה שהם נלחמים למען התושבים בנושאי הבריאות והרווחה. אין ספק שאצביע

  3. סגני יהב שיאני העדרויות

    סביון אוי לבזיון.
    25 העדרויות מתטך 77 ישיבות..!
    אוהבי חיפה או אוהבי העדרויות..
    רמי לוי אוי לבזיון.
    27 העדרויות מתוך 77! שליש לא טרח להגיע.
    ליכוז חזק..בלהבריז

  4. הנה נחשפה האמת

    סביון ורמי לוי בין שיאני ההברזות לא באו לשליש מהישיבות ובקושי מגישים שאילתות
    אוהבי חיפה? מבריזי חיפה.

  5. ארז

    אביהו האן אין ספק שאפו מגיע לירוקים
    הירוקים פועלים 5 שנים ולא רק חודש לפני הבחירות!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר