אביהו האן עם עינת קליש רותם ונחשון צוק. "טובתם של תושבי חיפה היא שיכהנו אנשים שפועלים יום יום ושעה שעה למען הציבור" (צילום: סיעת הירוקים)
אביהו האן עם עינת קליש רותם ונחשון צוק. "טובתם של תושבי חיפה היא שיכהנו אנשים שפועלים יום יום ושעה שעה למען הציבור" (צילום: סיעת הירוקים)

"מדוע צוק, שאין לו שום מחויבות, צריך לכהן כסגן בשכר?"

אביהו האן לא עוצר. יממה לאחר שהודיע כי הוא מוכן לשמש כסגן ראש עיר ללא שכר למשך קדנציה מלאה, הוא תוקף את נחשון צוק, יד ימינה של קליש רותם, ותוהה מהי הסיבה שבגלל הוא צריך להתמנות לסגן בשכר

פורסם בתאריך: 18.11.18 14:40

הפוסט שפרסם אתמול (שבת) אביהו האן, שבו הוא הצהיר כי הוא מוכן לשמש סגן ראש עיר ללא שכר למשך קדנציה שלמה, הכניס ללחץ את צוות המשא ומתן של ראש העיר הנבחרת עינת קליש רותם. בהודעתו זכה האן להרבה מאוד נקודות זכות בדעת הקהל, ולמעשה הכניס את קליש רותם למלכוד: מצד אחד, אם היא תמנה את יד ימינה נחשון צוק לסגן ראש עיר בשכר משמע היא העדיפה למנות סגן בשכר על פני סגן שלא בשכר, ומצד שני, אם היא תתעקש לעמוד בהבטחתה ליו"ר מר"צ הרב דובי חיון ולמנותו לסגן בשכר, גם אם לחצי קדנציה בלבד, ולמנות חבר מועצה נוסף לסגן בשכר למחצית השנייה של הקדנציה היא תצטייר כמי שהעדיפה לבזבז כספי בגלל הסכמים שעליהם היא חתמה לפני הבחירות ולחלופין כמי שהעדיפה קואליציה צרה שלא תתרום ליציבות השלטונית.

זמן קצר לאחר שהאן פרסם את הדברים הוא קיבל פנייה מצוק, אך לא שמע ממנו את מה שקיווה לו – צוק עמד על כך שהצעתם הסופית היא סגן ראש עיר לחצי קדנציה. האן יודע היטב שקליש רותם נמצאת בתסבוכת קשה בגלל הבטחותיה לראשי סיעות קטנות, של תפקידי סגני ראש העיר שהובטחו מבעוד מועד, מעלה כעת על סדר היום נושא שספק אם יתקבל באהדה במחנה של ראש העיר החדשה.

 

 

האן, יש פתרון קסם?

"אני שואל את עצמי מדוע צוק, שאין לו שום מחויבות, צריך לכהן כסגן ראש עיר בשכר לקדנציה שלמה".

ואמרת לו את זה?

"בהחלט".

ומה הוא השיב?

"שזה כלל לא עומד על הפרק. הוא מתעקש על זה באופן חד משמעי. לדעתי, טובתם של תושבי חיפה היא שיכהנו בעיריית חיפה ובמועצת העיר אנשים שפועלים יום יום ושעה שעה למען הציבור. אני רוצה להחזיק בתיק איכות סביבה מורחב שיבטא את השינוי הנדרש בעיר. אפשר לעשות את זה ואני מוכן לעשות את זה ללא שכר, אבל אני דורש לעשות את זה במשך קדנציה מלאה כסגן ולעבוד קשה כדי שהשינוי הזה יקרה. במטה של קליש רותם צריכים לקבל החלטה איך ליישם את זה. הם צריכים לדעת לבד מה לעשות".

משה וינוקור, הדובר של קליש רותם, מסר כהרגלו: "אין תגובה".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

11 תגובות
  1. רמי חן

    נראה שעינת קליש לא בעניינים בכלל… צוק מנהל אותה וכנראה שינהל גם את העיר. "יעזרו" לו גם חברי הקואליציה שחברו אליהם מראש (לפני הבחירות) עם האינטרסים האגואיסטיים…

  2. דברני

    אני רוצה להציע את עצמי בתור דובר שני בשכר. נראה לי שהדובר של קליש עובד נורא קשה וצריך עזרה.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    קאליש להשאיר את שס בחוץ מפלגה מושחתת עם ראש מושחת וגנב

  4. אבנר בן נר

    אביהו האן צריך לשמש דוגמא לאלה שרוכבים על הצלחתה של קליש ורוצים נתח ……

  5. נץ

    "מי זה הנחשון צוק הזה בכלל"? זה מנהל קמפיין "קליש" בחמש השנים האחרונות, המביא ומוציא, וראש העיר בפועל בחמש השנים הקרובות. תכירו, תתרגלו.

  6. מתניה טיקטינסקי

    אני לא מבין את אביהו האם כיצד הוא לא מבין שצוק רוצה להיות סגן בשכר.וש אנשים שנכנסים לפוליטיקה כדי להתפרנס. ואם הם מקדישים זמנם הם רוצים תמורה וזה לגיטימי.רוב הפוליטיקאים הם כאלה. אגב עסקנות ללא תמורה היא נדירה במקומותינו.

  7. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אני מייעץ לקרוא את הספר הפילוסופי של אפלטון ״המדינה״ וכל מי שחפץ מדוע מבקשים פוליטיקאים תמורה להיות מנהיג או בשפתו של אפלטון מילוסוף. לא מתקיימת מדינה שמנהיגיה -״

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר