לזר קפלון. "אין לי שום ניגוד עניינים. אני כבר לא יו"ר העמותה"
לזר קפלון. "אין לי שום ניגוד עניינים. אני כבר לא יו"ר העמותה"

בשל חשש לניגוד עניינים, קפלון התפטר מראשות עמותת ספורט

לזר קפלון, יו"ר סיעת ישראל, התפטר מתפקידו כיו"ר עמותת יוניפייט לאמנויות לחימה בשל החשש מניגוד אינטרסים לאחר שסיעתו קיבלה את תיק הספורט בעיריית חיפה

פורסם בתאריך: 21.11.18 09:23

יו"ר סיעת ישראל ביתנו לזר קפלון התפטר מתפקידו כיו"ר עמותת יוניפייט לאמנויות לחימה בשל החשש מניגוד אינטרסים לאחר שסיעתו קיבלה את תיק הספורט בעיריית חיפה.

בהסכם בין קפלון לעינת קליש רותם שנחתם לפני הבחירות הובטח לישראל ביתנו כי "עבור המנדט השני תקבל הסיעה גם את תיק הספורט". הספורט, הוא נושא שקרוב ללבו של קפלון. הוא עסק בג'ודו מגיל צעיר, ולאחר עלייתו ארצה הוא הקים את יוניפייט – עמותת ספורט ללא כוונת רווח שמאגדת תחתיה כ-1,000 ספורטאים וכ-40 מאמנים בענפים של אמנויות לחימה כמו ג'ודו, קראטה, היאבקות וסאמבו. העמותה נוסדה בשנת 2007 ומטרותיה הן הפעלת מרכזי ספורט ומועדוני אימונים לילדים משכבות חלשות באוכלוסייה וארגון תחרויות. באתר רשם העמותות מצוין כי העמותה זכתה באישור מינהל תקין לשנת 2018 ממשרד המשפטים. כמו כן, בשנת 2018 אושרה לה תמיכה בסכום של 44,640 שקל מעיריית חיפה.

 

 

קפלון, חשש מניגוד עניינים?

"אין לי שום ניגוד עניינים. אני כבר לא יו"ר העמותה".

מתי?

"מהיום שבו נבחרתי להיות חבר במועצת העיר. התפטרתי מראשות העמותה בגלל שידעתי שעלול להיות ניגוד עניינים. התייעצתי עם היועצת המשפטית של העירייה עו"ד ימית קליין – דבר שתכננתי לעשות מראש – וקיבלתי את התשובה שאני לא יכול לשמש כיו"ר העמותה".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר