חברי סיעת הירוקים במועצת העיר. יעשו חיים קשים לראש העיר
חברי סיעת הירוקים במועצת העיר. יעשו חיים קשים לראש העיר

האופוזיציה תציע שלוש הצעות לסדר בישיבת המועצה

הירוקים באו לעבוד: ראש הסיעה אביהו האן הגיש הצעה לשדר את ישיבות ועדות המשנה השונות של המועצה, יעל שנער מציעה כמה דרכים לשדרג את טיילת בת גלים, ומוטי בליצבלאו מציע לשפר את הבטיחות ליד חטיבת הביניים דגן

פורסם בתאריך: 3.12.18 20:26

סיעת הירוקים פותחת את הקדנציה בסערה עם שלוש הצעות לסדר שהגישה לקראת ישיבת מועצת העיר שתתקיים מחר (שלישי). את ההצעה הראשונה הגיש ראש הסיעה אביהו האן, ולפיה מתבקשת המועצה להחליט שישיבות הוועדות העירוניות – הן ועדות הרשות והן ועדות החובה, למעט ועדת הביקורת – יהיו פתוחות לתושבי העיר ללא יוצא מהכלל. לדבריו של האן, על העירייה לשדר במיוחד את ישיבות ועדת המשנה לתכנון ובנייה, ועדת הכספים, ועדת המכרזים, ועדת השימור, ועדת החינוך וועדת איכות הסביבה.

ההצעה השנייה היא של חברת המועצה יעל שנער והיא מתמקדת בטיילת בת גלים. לפי ההצעה יש לטפל בכמה מפגעים אשר "פוגמים באופן אנוש בהנאה של הציבור" ומונעים את הפיכתה של הטיילת לאטרקציה תיירותית. שנער מבקשת בראש ובראשונה לטפל בבעיית האופניים החשמליים באופן שבו העירייה תמצא לנכון, ומציעה להטיל קנסות על המפרים את התקנות לגבי האופניים. שנית היא מציעה לפתור את בעיית ההצללה בטיילת, שלישית היא מציעה להחליף את שקיות האשפה הכתומות בפחי אשפה יעילים, ולבסוף היא מציעה להקים גינות לכלבים בטיילת כדי למשוך בעלי כלבים ולמנוע את המטרד שנגרם בעקבות אי איסוף של צואת הכלבים.

 

 

חבר המועצה מוטי בליצבלאו, תושב קרית חיים, מעלה בהצעה לסדר משלו את בעיית הבטיחות בכביש הסמוך לחטיבת הביניים דגן. הוא מציע לטפל בבעיית הבטיחות הנגרמת בגלל הכביש המשובש והצר שבו מכוניות נוסעות במהירות ותלמידים חוצים את הכביש במקום שאין בו מעבר חציה או סימון ברור, אין אי תנועה שמפריד בין הנתיבים ואין פסי האטה. בליצבלאו מציע לערוך סקר מקיף על מצב הכניסות לכלל בתי הספר בעיר ולהכין תוכנית להגברת הבטיחות בסביבתם.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. יעקב איתן

    הבעייה הגדולה בטיילת בת גלים היא שהיא "נכבשה" עי ערבים המגיעים באלפיהם באוטובוסים מחוץ לחיפה מכפרים בגליל במשולש ומכל הסביבה. הם יושבים באלפיהם על המדשאות סביב שאווטינה. התופעה דומה לתופעה שקרתה בסחנ'ה: היהודים נהנו מהסחנ'ה עד שהמקום נכהש עי ערבים ומאז היהודים לא מבקרים שם. צריך להבין שזו בעייה ענקית. לאחרונה מגיעות חבורות של צעירים ערבים שמרתיעים יהודים מביקור סביב ובאיזור מסעדת שאוןטינה.

  2. חיפה אומרת לא לגזענות

    אם משתמשי הטיילת הלא יהודים "מרתיעים" יודונאצי גזען בן גזענים כמוך מלבקר במקום, אז יצא "הפסדנו" בשכרנו. אנחנו החיפאים נמשיך להנות מהטיילת וממסעדת שוואטינא המעולה, יחד עם שכנינו לעיר, ללא נוכחותם הדוחה של מפיצי שנאה שכמותך. תחזור לקריית ארבע, גולדשטיין.

  3. הצעות מעולות

    הצעות מצוינות. שידור ישיבות הועדות יתרום לשקיפות ויחסר את הציבור לעשייה. אני חושב שצריך להעלות חוק כזה שהעירעות יחויבו לשדר הכל באתרי העיריה ולא בפייבבוק שאין לחלק גדול מהאוכלוסיה זה אתר פרטי לא ציבורי.
    קליש שרוצה שקיפות צריכה לתמוך בהצעה.

  4. אלי

    הטיילת מעניין כמו קליפת השום.חיפה מתמותת
    הבתים נופלים מעצמם חיזוק בנינים חשוב יותר מי פח אשפה פשוט ביזיון מה שקורה בישוב חיפה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר