ישראל סביון ואבי גבאי. סוג של נקמה (צילומים: דורון גולן, מגד גוזני)
ישראל סביון ואבי גבאי. סוג של נקמה (צילומים: דורון גולן, מגד גוזני)

הפסד לגבאי מול סביון בבחירות לצירי ועידת העבודה

בבחירות הפנימיות שנערכו במחוז חיפה לבחירת צירי ועידת מפלגת העבודה השיג מחנהו של מזכיר המחוז ישראל סביון ניצחון מוחץ על מחנהו של יו"ר המפלגה אבי גבאי. סביון: "צריך להפסיק עם המחנאות ולאחד את השורות לטובת מדינת ישראל והעיר חיפה"

פורסם בתאריך: 25.12.18 15:02

אחת לכמה שנים נערכות במפלגת העבודה בחירות פנימיות לבחירת צירי ועידת המפלגה מ-13 המחוזות ברחבי הארץ. לוועידה יש חשיבות מיוחדת שכן מתקבלות בה החלטות בסוגיות מכריעות כמו כניסה לממשלה, איחוד עם רשימות אחרות, קביעת שיטת הבחירות ליושב הראש וחברי הכנסת וכו'. בהתאם לחוקת המפלגה, מדי כמה שנים יש לרענן את שורות הוועידה ולבחור את הרכבה מחדש, ובחירות כאלה נערכו אתמול (שני).

הקלפיות בחיפה חולקו לפי סניפי משנה (שכונות), שבחלקם מספר המועמדים היה כמספר הצירים של הסניף ולכן לא נערכו בהן בחירות. הבחירות נערכו בארבעה סניפי משנה בחיפה ובסניף משנה אחד בקרית ביאליק, והשתתפו בהם כ-500 חברי מפלגה שקבעו מיהם 257 הצירים שמייצגים את המחוז. הקרב המרכזי היה בסניפי המשנה במרכז הכרמל ובאחוזה, שבהם היה למזכיר המחוז ישראל סביון רוב מוחץ בכל הבחירות האחרונות, ומחנהו של יו"ר מפלגת העבודה אבי גבאי מיקד בהם את מירב המאמצים. בחצות פורסמו התוצאות והתברר שסביון נחל שוב ניצחון מוחץ: מחנהו, שמזוהה עם ח"כ עמיר פרץ, הצליח להכניס יותר מ-70 אחוז מהמועמדים שהוא הריץ לוועידה.

 

 

כזכור, גבאי וסביון התנגשו חזיתית בבחירות המקומיות, ומפלגת העבודה החליטה לתמוך בו ובעינת קליש רותם – דבר שהוביל לפסילתה בוועדת הבחירות ובבית המשפט המחוזי ולזכייתה בערעור שהוגש לבית המשפט העליון. עבור גבאי ומחנהו, שמתהדרים בניצחונה קליש רותם בבחירות לראשות העיר, מדובר במכה לקראת הבחירות הארציות שצפויות להיערך ב-9 באפריל.

סביון, נקמה?

"מה שמעניין אותי היום זה להשקיע מאמצים בגיבוש המחוז ולשלב ידיים כדי להצליח בבחירות. אני מקבל בזרועות פתוחות כל מי שרוצה לסייע להצלחת מפלגת העבודה בבחירות. צריך להפסיק עם המחנאות ולאחד את השורות לטובת מדינת ישראל והעיר חיפה".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. דבוק חזק..

    בחיי שאתה צודק הבעיה היא שכל האוכלוסיה המזדקנת בכרמל בוחרת בו…

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר