מקומות חנייה מוסדרים בטירת כרמל (צילום: דוברות עיריית טירת כרמל)
מקומות חנייה מוסדרים בטירת כרמל (צילום: דוברות עיריית טירת כרמל)

לאור המצב: עיריית טירת כרמל מאפשרת חנייה בחינם בכחול-לבן

בעיריית טירת כרמל נוקטים בצעדים לאור המצב הביטחוני. בהוראת ראש העיר, אריה טל, תתאפשר חנייה בחינם בכחול-לבן, סיורי הפיקוח העירוני יתוגברו לאורך כל שעות היממה ויערכו סיורים באתרי בנייה לאיתור שוהים בלתי חוקיים ומעצרם. בעירייה מבקשים לפנות למוקד העירוני כי במידה וקיים חשש מהימצאות שב"חים

פורסם בתאריך: 11.10.23 12:56

עיריית טירת כרמל מודיעה כי היא מאפשרת חנייה בחינם במקומות המוסדרים ובכחול-לבן בעיר, החלטה שהתקבלה מאז תחילת המלחמה ובכפוף לאילוצי ביטחון. בעיריית טירת כרמל מוסיפים כי ההקלות הינן זמניות עד לסיום מצב החירום ונועדו להקל על התושבים לאור המצב הביטחוני.

לעומת זאת, אגף הביטחון, הפיקוח והאכיפה העירוני ימשיכו לאכוף עבירות חנייה חמורות – לרבות חניה באדום-לבן, חניה במקומות השמורים לתחבורה ציבורית, חניה במקומות השמורים לנכים, חנייה תוך הפרעה לתנועה, וחנייה על מדרכות.

 

 

בנוסף, לאור המצב, ראש העיר אריה טל הורה לתגבר את סיורי צוותי הפיקוח והאכיפה ברחבי העיר בכל שעות היממה על מנת לחזק את תחושת הביטחון ולהיות ערוכים לכל אירוע.

בעקבות פניות מצד תושבים בנושא עבודות באתרי בנייה, בעירייה מדגישים כי הנושא נמצא באחריותה הבלעדית של משטרת ישראל ולא של הרשות המקומית או של העומד בראשה. יחד עם זאת, צוותי השיטור והפיקוח העירוניים מקיימים סיורים וביקורות באתרי הבנייה בעיר, ובודקים אשרות שהייה לצורך איתור שוהים בלתי חוקיים ומעצרם. במקביל, נמשכת פעילות המחסומים בכניסה לעיר. מהעירייה מדגישים כי בכל חשד שהוא יש לפנות מיד למשטרה או למוקד העירוני 106.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר