הפרויקט ברחוב יערות 23 (צילום: חברת עשת-סורין ייזום ובנייה)
הפרויקט ברחוב יערות 23 (צילום: חברת עשת-סורין ייזום ובנייה)

החל שיווק הדירות בפרויקט ברחוב יערות בחיפה

תמהיל הדירות החדשות בפרויקט תמ"א 38 כולל דירת ארבעה חדרים, שתי דירות חמישה חדרים ושתי דירות פנטהאוז מפוארות של שישה חדרים. מהבית נשקף נוף פנורמי מחדרה ועד החרמון

פורסם בתאריך: 4.7.17 09:52

במקביל להשלמת שלב הבנייה הראשון החלה חברת עשת-סורין ייזום ובנייה בשיווק הדירות החדשות בפרויקט מגורי היוקרה שהיא יוזמת ברחוב יערות 23 בשכונת אחוזה. במסגרת הפרויקט, המבוצע במסלול עיבוי בנייה לפי תמ"א 38, משדרגת החברה בניין בן שלוש קומות מעל קומת עמודים ובו שש דירות ומוסיפה לו חמש דירות חדשות. הפרויקט תוכנן על ידי האדריכלית סימונה סורין, שהיא גם מבעלי החברה.

תמהיל הדירות החדשות בפרויקט כולל דירת ארבעה חדרים, שתי דירות חמישה חדרים ושתי דירות פנטהאוז מפוארות של שישה חדרים. כל הדירות כוללות סטנדרט בנייה גבוה, מפרט בנייה יוקרתי ותכנון אדריכלי חדשני. מיקומו של הפרויקט הוא גם ייחודו – בפסגת גבעת אורנים ירוקה, סמוך לקמפוס בית בירם של בית הספר הריאלי. הנוף הנשקף מהדירות החדשות הוא נוף פנורמי מחדרה בדרום ועד להר החרמון בצפון, כולל רכס הכרמל כולו ומפרץ חיפה. "אין ספק כי זהו אחד המקומות בעלי הנוף היפה והעשיר ביותר בחיפה", אמרה האדריכלית סורין.

שדרוג הדירות הקיימות כולל תוספת בנייה, לרבות שתי מרפסות לכל דירה, והסדרת חניות. שלב הבנייה הראשון כלל חיזוק של הבניין הקיים ותוספת בנייה לדירות המשודרגות. כעת שוקדת החברה על בניית הדירות החדשות.

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר