רחוב הס
רחוב הס

כנס שיתוף ציבור בנושא שיקום הרחובות הס ומונטיפיורי

הכנס יתמקד בתשתיות שמעל לפני הקרקע, ומטרתו היא לקבל הערות מהציבור ולהטמיע אותן בפרויקט, כמו הדרישה שהציגה מועצת הדר להוסיף מסתורי אשפה כדי לפנות מדרכות

פורסם בתאריך: 16.10.17 14:42

עיריית חיפה והתאגיד העירוני קהילת הדר יקיימו בתחילת נובמבר כנס לשיתוף הציבור בפרויקט שיקום התשתיות במרחב הציבורי ברחובות הס ומונטיפיורי ברמת הדר. הפרויקט כולל בין השאר החלפה של התשתיות התת קרקעיות הישנות של מערכות המים, הביוב והניקוז ולאחר מכן שדרוג של מערכת תאורת הרחוב וסלילה מחודשת של הכביש והמדרכות.

מנכ"ל התאגיד יעקב ברודר מסר כי הליך שיתוף הציבור יתמקד בעבודות שמתוכננות מעל לפני הקרקע, שלגביהן קבלת משוב מהציבור עשויה להיות אפקטיבית, וזאת בשונה מהביצוע השגרתי של החלפת הצנרת התת קרקעית שתחל כבר בשבוע הבא. כנס שיתוף הציבור יתקיים במתנ"ס הדר ברחוב ירושלים 29 ויוזמנו אליו כל תושבי אזור הפרויקט ופעילי השכונה.

ברודר: "העירייה משפצת רחוב אחרי רחוב בהדר, וכעת הגיע תורם של שני רחובות נוספים שזקוקים לשדרוג תשתיות. המטרה היא לקבל בהליך שיתוף הציבור הערות באשר לתכנון, ובמידת הצורך להטמיען בפרויקט. לפי ההערכה, העבודות מעל לפני הקרקע יתחילו עד סוף נובמבר ויימשכו כשנה".

את הדרישה לשדרוג התשתיות בהדר מובילה בשנים האחרונות מועצת הדר הפועלת לחידוש השכונה. פעילת מועצת הדר רוית שטוסל אמרה היום (שני): "כחלק מפעילותנו לשיקום תשתיות השכונה הצלחנו להניע מהלך לשיקום הרחובות הס ומונטיפיורי. בהמשך לשיקום שנעשה ברחוב הלל ביקשנו הפעם לכלול התקנת מסתורי אשפה שתאפשר לפנות את המדרכות, ונענינו בחיוב ובהבטחה להתקינם גם ברחוב הלל".

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר