הסופגניות של קפה קונדיטוריה פאי (צילום: יח"צ)
הסופגניות של קפה קונדיטוריה פאי (צילום: יח"צ)

מסורת חיפאית – חנוכה בקונדיטוריה פאי

קונדיטוריה פאי של מיכל וארז וקנין מציעה לכבוד חג החנוכה מבחר ענק של סופגניות טריות עם מילויים מפתיעים. קבלו טעימה

פורסם בתאריך: 12.12.17 08:30

במרוץ אחר הסופגנייה המושלמת הגענו לקפה קונדיטוריה פאי שהוקמה בשנת 2005. הקונדיטוריה מייצרת מגוון רחב של מאפים משובחים, עוגות, עוגיות, קישים ולחמים, ולצדה פועל בית קפה שוקק חיים. העסק מנוהל באהבה, סבלנות וחיוך רחב על ידי ארז ומיכל וקנין.

"פאי היא הבית שלנו" מספרת מיכל, "היא הגשמת חלום של קונדיטוריית בוטיק משלנו. אנחנו מחדשים ומפתיעים את הלקוחות כל הזמן במנות חדשות".

"היחס אצלנו הוא אישי" אומר ארז, "כל לקוח זוכה לחוויה מהנה, הצוות יודע מה כל אחד אוהב, ואנחנו מתייחסים ללקוחות כאורחים בבית שלנו".

 

סופגנייה של פאי (צילום: יח"צ)

סופגנייה של פאי (צילום: יח"צ)

 

 

ארז עבר השתלמויות אצל טובי הקונדיטורים בעולם, וכשמגיע חג האורות נוהרים החיפאים לקונדיטוריה כדי ליהנות מהמטעמים. לקראת חנוכה מציעה פאי לביבות כרישה ולביבות ירקות מעולות, וכמובן את הסופגניות שלה. הסופגניות כבר מנצנצות מהוויטרינה, ואם אתם מבני המזל וחסרי המצפון שמחסלים סופגנייה בכל בוקר אתם פשוט חייבים להתחיל את היום כאן. תוכלו לטעום כאן סופגנייה קלאסית עם ריבה או לשדרג לריבת חלב, ואם תרצו להתחכם ולעבור אל הדור החדש ממתינות לכם סופגניות שוקולד, וניל, נוגט וטופי, ומעל כולן – סופגניית מרנג לימון.

כבר בביס הראשון אפשר להרגיש את איכות חומרי הגלם, את המגע האישי וכמובן את רזי האפייה שצברו ארז ומיכל וקנין בכל שנות עבודתם בתחום. הבצק של הסופגניות הוא אוורירי, קליל וטומן בחובו מילויים עשירים ולא מכבידים שנרקחו במקצועיות ובדיוק רב. הסופגניות הן תמיד טריות, וכבר חודש שהן נחטפות מהמדף עד שעות הצהריים. כמו בכל השנה אפשר להזמין את מנות הקונדיטוריה ובית הקפה לאירועים פרטיים, אז למה אתם מחכים?

 

קפה קונדיטוריה פאי, המרכז מסחרי דניה, https://pievents.co.il

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר