מאמני הכושר שאתם חייבים להכיר (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
מאמני הכושר שאתם חייבים להכיר (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

מאמני כושר בחיפה והקריות ששווה להכיר

הטרנד החם של עולם הכושר הוא מאמן או מאמנת אישיים, שגם יעבדו איתכם על חיטוב הגוף, גם יסייעו לכם בחיזוק הביטחון העצמי וגם ייתנו לכם טיפים לתזונה נכונה, והכל בליווי אישי. יצאנו לפגוש מאמני כושר בחיפה והקריות ולשמוע מהם על העבודה הנחשקת כל כך

פורסם בתאריך: 6.11.17 15:59

עדכון אחרון: 10.8.20 10:25

מאמן ומאמנת אישיים הם הטרנד החם של עולם הכושר. בין אם מדובר באימון אישי, באימון בקבוצות, באימון פונקציונלי, בקרוספיט, בבאדי פאמפ או ב-TRX, במפגש שבועי עם מאמן/ת פרטי/ת הם יעבדו איתכם על השרירים אבל גם יסייעו לכם בחיזוק הביטחון העצמי וייתנו לכם טיפים לתזונה נכונה, והכל בליווי אישי לאורך כל התהליך המאתגר. כשאתם בוחרים מאמן/ת כושר חשוב לשים דגש על ההכשרות שהם עברו, על תחומי ההתמחות שלהם, על מקום האימון וכמובן על הכימיה שלכם איתם. אומרים שאת/ה לא חייב/ת להיות אלוף/ה כדי להתחיל אבל את/ה חייב/ת להתחיל כדי להיות אלוף/ה. אז הכירו את חמשת מאמני הכושר שייקחו אתכם יד ביד עד ליעד המבוקש:

יוני שויחט, מאמן כושר פונקציונלי outdoor
רטנר 14, ספורטק חיפה

הכשרות: בוגר מכון וינגייט בקורס מאמני כושר לבגירים וקטינים משנת 2008. שירות צבאי כמדריך קרב מגע וכמדריך כושר קרבי. קורס מאמנים אישיים בהולמס פלייס. קורס מאמן כושר פונקציונלי outdoor.

עושים שרירים: "שיטת האימון שאני מיישם באימונים שלי מיושמת גם באימונים שאני מעביר למתאמנים שלי. אני רואה על עצמי את התוצאות שמספקים אימונים בנויים כהלכה, וזה בדיוק מה שאני רוצה שהמתאמנים שלי יקבלו מהתהליך שהם עוברים איתי.

"האימונים שאני מעביר מחולקים לקבוצות גיל שונות, של גברים או נשים, כשבכל קבוצה ישנם עד שמונה מתאמנים. באימונים עצמם אנחנו עובדים על שיפור הכושר הגופני, חיזוק השרירים, שיפור היציבה, ובעיקר קידום לאורח חיים בריא. כל אימון אורך כ-45 דקות, כשכל מפגש מביא איתו משהו קצת שונה שעובד על אלמנטים מגוונים. בתוך כך, אנחנו משלבים אימונים פונקציונליים חיוניים לחיזוק הגוף, שיפור תנועה, ושיפור סיבולת השריר ולב-ריאה.

"אימוני הכושר שאני מעביר נערכים באזור שבו ישנם מתקני כושר העובדים על חלקי הגוף השונים. במהלך האימונים אנחנו משלבים גם ריצה, ודואגים לאזן בין תרגילים אירוביים לבין פעילות אנאירובית לחיזוק הגוף והשרירים.

"מכיוון שבאימון הפונקציונלי אנחנו נעזרים במשקל הגוף, האפקטיביות באה לידי ביטוי בכך שניתן להתאים את התרגילים השונים בצורה אידאלית למאמץ וליכולות של כל מתאמן. לא משנה אם מדובר בבחור צעיר בשנות ה-20 לחייו או בגבר מבוגר יותר בשנות ה-50, ניתן במהלך האימון להתאים את עצימות התרגילים כך שכל אחד יעבוד בצורה האידאלית עבורו וירוויח את המקסימום.

"לצד האימונים אני עובד בשיתוף פעולה עם דיאטנית קלינית שזמינה למפגשים פרטיים ומלווה את המתאמנים בתהליך. שילוב של עבודה פיזית באימונים שאני מעביר, יחד עם תזונה נכונה בהכוונתה של הדיאטנית, מבטיחים להביא לכל מאומן שמגיע אליי תוצאות חד משמעיות. כל אחד יכול להציב לעצמו מטרה המתאימה לו, בין אם זה ירידה במשקל, העלאה במסה, חיזוק השרירים או חיטוב הגוף, כשבסופו של דבר מי שמתמיד, מגיע לאימונים ומשקיע בהם, לא מאחר לראות את התוצאות".

מילה טובה: "המשפט שמלווה אותי בכל מקום הוא נפש בריאה בגוף בריא. אני אומר את זה כי אנחנו חיים בעולם מערבי שעל פניו פורס בפנינו את כל האפשרויות אבל גם מוביל אותנו להמון סטרס, ולשעות על גבי שעות של ישיבה במשרד.

"אני רואה כיצד השינוי באורח חייהם של המתאמנים שמגיעים ומתמידים מוביל לשינוי כולל בחייהם, במצב הרוח שלהם, בבריאות הפיזית ובהשפעה על כל שאר מוקדי החיים שלהם. בחרתי להתמקצע בתחום הכושר הגופני בשל העובדה כי הוא זה ששינה גם את איכות חיי מקצה לקצה החל מגיל ההתבגרות ועד היום. העובדה שאני חלק מהתהליך הזה, גם בחיים הפרטיים שלי וגם בחייהם של המתאמנים שלי היא מבחינתי זכות גדולה, וזה גם מה שיוצר אצלי את התשוקה לאמן ולעודד את המתאמנים להוציא מעצמם את הטוב ביותר".

כתובת: רטנר 14, ספורטק חיפה 

טלפון: 052-5399015

שעות פעילות: 

א-ה: 22:00-07:30

למעבר לאינסטגרם

למעבר לעמוד הפייסבוק

להוביל לשינוי כולל בחיים. שויחט

להוביל לשינוי כולל בחיים. שויחט. צילום עצמי


עידן שיטרית, סטודיו S&S
בת חן 7, רמת חן, חיפה

הכשרות: מאמן כושר גופני מוסמך של מכון ווינגייט, מאמן כדורגל בוגרים מוסמך של מכון ווינגייט, מאמן מוסמך TRX, קטלבס וסרפסט, בוגר קורסי העשרה בעולם האימון הפוקציונלי.

עושים שרירים: "השיטה בסטודיו שלנו מציעה אימונים מגוונים, אינטנסיביים ופונקציונליים. הרעיון הוא לשנות את האימונים באופן תדיר כדי להפוך את המתאמנות שלנו להיות מסוגלות להצטיין בכל התחומים, לשמור על טווחי תנועה ולהסתגל לכל סוגי האימונים בקלות. האימונים מביאים את המתאמנות שלנו לגבולות חדשים, לאזורים חדשים ובעיקר לדפקים חדשים. האימונים בסטודיו הם לנשים בלבד, אין לנו קבוצות של 'מתחילות', אלא רק בנות שמגיעות אלינו עם רקע ספורטיבי נטולות בעיות רפואיות. שמנו לנו למטרה לשמור על רף אימון מאתגר ואינטנסיבי".

מילה טובה: "הגישה שלך ולא הכישרון שלך היא שתקבע כמה גבוה תגיע. כל אחד ואחת צריכים להבין שספורט הוא דרך חיים, והדרך במסע הזה מתחילה בצעד אחד קטן – להחליט שרוצים, להחליט שמשנים הרגלים, להחליט שמפנים זמן לספורט וזמן להכין אוכל בריא ומזין. המאמן לא יכול להתאמן במקומכם. הוא צריך להתוות את הדרך ולתת את הכלים, אבל כל מתאמן חייב להביא איתו מהבית רצון והתמדה, ועל זה אני תמיד שם את הדגש בשיחת הפתיחה שלי עם המתאמנת. בלי השילוב הזה עדיף להישאר במיטה. הסיפוק, הטירוף והתשוקה הם לשנות לאנשים את החיים, להפוך אותם לבריאים יותר, להביא אותם להישגים שהם לא חלמו עליהם, ולהיות האמא והאבא שלהם במסע הזה".

 

עידן שיטרית

עידן שיטרית


ליעד אלקובי, סטודיו SWITCH
המגינים 5, קרית אתא

הכשרות: מדריך כושר קרבי, מדריך ספינינג מוסמך, מדריך חדר כושר, מדריךTRX , מדריך ספורט לילדים ולנוער.

עושים שרירים: "בשנת 2010 התגייסתי לצה"ל לתפקיד מדריך כושר קרבי, ומאותו הרגע האהבה לתחום הפכה למשהו מקצועי. במהלך השירות אימנתי את אנשי הסגל, את החיילים שמגיעים לקורסים ותלמידי בית ספר. בשנת 2013 פתחתי חנות לתוספי תזונה ולביגוד לספורטאים, ובמקביל רכשתי ניסיון וידע בתחומי התזונה והכושר. באותה השנה גם התחלתי להעביר אימונים אישיים והכנתי ספורטאים לתחרויות עולמיות בפיתוח גוף. עם הזמן התחלתי להעביר אימונים אישיים בקבוצות קטנות, אימונים פרטיים ואימוני חיטוב וכושר לנשים. בתחילת שנת 2017 הגשמתי חלום ופתחתי מתחם כושר המשלב חנות ספורט וסטודיו לאימונים ולכושר. האימונים בסטודיו מתאימים לנשים, לגברים ולילדים בגילאים 70-6 ולכל מטרה – הצרת היקפים, בניית מאסת שריר, חיזוק ושימור הכושר הגופני, והכל תוך הקפדה על אורח חיים בריא ועל ליווי אישי של המתאמן/ת".

מילה טובה: "מחשבה מייצרת מציאות. לכל אחד ואחת מאיתנו יש היכולת והזכות להיות חזק יותר, מצליח יותר, מאושר יותר ובריא יותר. בבסיס הגישה הזו עומדת הטכניקה שמאפשרת לנו שימוש נכון במשאבים האישיים שלנו – המוח והתת מודע, והביצוע נעשה על ידי כוחה של המחשבה. כל עוד אנחנו מתרכזים במטרות שלשמן הגענו לסטודיו, בעזרת אימון נכון והתמדה נגיע אליה ואפילו נעבור אותה. בשבילי החיוך שווה הכל. לקבל פידבקים חיוביים ולראות את הלקוח מרוצה מהיעדים אלה הרגעים המאושרים שלי".

 

ליעד אלקובי מעביר אימון כושר

ליעד אלקובי מעביר אימון כושר


גיל קהת-עדן, GIL – Fitness. Balance Life
עתלית

הכשרות: מדריכת מחול, מדריכת כושר מוסמכת ממכון ווינגייט, סטודנטית לתזונה טבעית במכללת רידמן, בעלת תעודות הסמכה רבות מתחום הכושר והתנועה, אמא לתינוקת בת חצי שנה.

עושים שרירים: "מגיל צעיר מאוד רקדתי בלט, מחול מודרני ופלמנקו, ודרך עולם הריקוד המשמעותי כל כך בחיי הגעתי לעולם הכושר. אני נמצאת בעולם אימוני הכושר מתוך מטרה לגרום לכמה שיותר אנשים להתחבר לפעילות גופנית, לנוע ולהבין את גופם גם בלי לאהוב לרקוד. אני מדריכה כבר שנים בתחום הכושר והמחול, וקהל היעד שלי הוא מגיל הרך ועד גיל הזהב. כשעברתי עם בעלי הכדורגלן רועי קהת לגור בוינה, בירת אוסטריה, העברתי אימוניים אישיים וקבוצתיים לנשים לחיטוב הגוף ולאורח חיים בריא, והדרכתי קבוצות מחול בקהילה היהודית. בסטודיו שלי אני מעבירה אימוני כוח משולבים ועצימים כמו חיטוב וחיזוק דינמי, TRX, Core Pilates, מתיחות וגמישות HIIT ,ואירובי דאנס, תוך התאמה לצורכי המתאמנים שלי והתמקדות בחיזוק ובחיטוב דרך סגנונות הפיטנס. בסטודיו מתקיימים אימונים אישיים, אימונים זוגיים ואימונים לקבוצות שבהן עד ארבעה מתאמנים, וכדי לעזור למתאמנים להתמיד ולשפר את ביצועיהם אני מקפידה לגוון באימונים, להשגיח על התזונה ובעיקר לאתגר את הגוף בכל יום מחדש".

מילה טובה: "קודם כל צריך להתחיל משינוי חשיבה קטן. אל תחשבו שאין זמן לאימון, ההיפך הוא הנכון – האימון מעניק לנו הרבה יותר אנרגיות לדרישות החיים והופך אותנו לחיוניים וליעילים הרבה יותר. אז למה לא להוסיף את זה ללו"ז? כל מתאמן צריך לזכור שהדבר הכי חשוב הוא בריאות הגוף, וכשמבינים את המשמעות של פעילות גופנית ושל תזונה נכונה המוטיבציה תהיה שם לאורך כל התהליך. בשבילי ההרגשה של השפעה חיובית על חיים של אנשים, הסיפוק בקידומם והתרומה לשיפור יכולותיהם אישיות עושים אותי מאושרת, כמו גם התחושה להיות בתנועה תמידית".

 

גיל קהת-עדן

גיל קהת-עדן

 

 

 

עידן אלמוג, סטודיו 2AIM
מעיין 1, מרכז הכרמל, חיפה

הכשרות: תואר שני במדעי החיים ותואר ראשון בחינוך גופני במכללת ווינגייט, קורס התמחות באימון אישי במכללת ווינגייט, מוסמך להאטה ולאשטנגה יוגה, מדריך שחייה, מדריך סנובורד, מדריך ומאמן שיט, בוגר קורס תזונת ספורט ותוספי תזונה, מעסה איורוודי וטיבטי, crossfit endurance, crossfit gymnastic.

עושים שרירים: "זה 18 שנים אני עוסק בחקר התנועה והגוף ובפיתוח דרכים למניעת פציעות ושמירה על גוף איתן. לצד הניסיון המעשי, הלימודים הפורמליים וההתמחויות בארץ ובעולם צברתי ניסיון מגוון ומקצועי כמאמן, וברשותי ארגז כלים מגוון ועשיר שאותו אני ממשיך לפתח. הסטודיו מספק מענה לתחומי האימון הגופני, התזונה, השיקום מפציעות והשיקום לאחר ניתוחים או מחלות קשות וטיפולים. סוגי האימונים בסטודיו הם Power Body, Mobility ו-Cardio, וקיימים ארבעה מסלולים – אימונים אישיים, אימונים בקבוצות קטנות, קבוצת ריצה לנשים וקבוצת ילדים ונוער. לכל מתאמן נבנית תוכנית עבודה אשר מותאמת בדיוק לצרכיו ולרצונותיו. קהל המתאמנים בסטודיו הוא מגוון, וכל מתאמן שנכנס אלי לסטודיו מגיע עם מעטפת שלמה של חיים אישיים ומורכבים. אנו מעניקים ליווי לאנשים שמעוניינים להחזיר את הטבע לגופם, שאותו הם שכחו במרוץ החיים המערביים התובעני. אנו מכוונים לאורח חיים מאוזן, חיוני ומתפקד, ולצד זה עוזרים לאנשים לאחר מחלות קשות או ניתוחים אשר זקוקים לשיקום פיזיולוגי ומלווים אותם, וכך גם לאוכלוסיית הגיל השלישי".

מילה טובה: "אני מאמין באנשים וביכולת שלהם לעבור תהליך של שינוי. התהליך שהמתאמנים עוברים הוא מעבר לרמה הפיזית. הם מסוגלים לתפקד טוב יותר בחייהם האישיים, ולכן מה שקורה פה בסטודיו הוא הרבה מעבר לכפיפות בטן ולהרמת משקולות. ממוצע השנים שהלקוחות מתמידים באימונים הוא ארבע שנים ויותר, נוצרה פה תחושת משפחתיות וקהילה, כאשר המכנה המשותף לכולנו הוא הרצון בחיים מאוזנים וחיוניים. האדם נולד לתנועה מרגע צאתו לעולם, וכשהגוף לא נע הוא מתנוון. עלינו לכבד את הגוף שלנו ולחזק אותו כדי שהוא יוכל לשמש לנו כלי נוח לתפקוד היומיומי שלנו. עבורי מהווה האימון כלי מעשי לטיפול ולשיפור בריאותו הפיזיולוגית והנפשית של כל מתאמן בסטודיו, והאהבה הגדולה שלי היא לראות את השינוי אצל כל אחד מהמתאמנים. לקום בכל בוקר וללוות אותם זו השליחות שלי בחיים. בכל בוקר אני מוקיר תודה על הזכות שניתנה לי לעזור למתאמנים שמוכנים להפקיד את גופם בידי ומאפשרים לי לעבור איתם מסע מדהים של הצלחה והכנסת חיות לחייהם האישיים".

 

עידן אלמוג

עידן אלמוג

 

עומר דוד, עומד דוד מאמן
סטודיו ביתי בקרית ביאליק, סטודיו פלייגראונד באבן יהודה ועבודה אונליין מול אנשים מכל הארץ

הכשרות: מדריך חדר כושר מוסמך, מאמן לפיתוח יכולות אתלטיות, מדריך קטלבלס, מדריך הנפות אולימפיות.

עושים שרירים: "נכנסתי לחדר הכושר כמתאמן בכיתה י"א וכנער חלש יחסית מבחינה פיזית, ונמשכתי מאוד לתחושה שלאט לאט אני גדל ומתחזק. בחדר כושר הרגשתי בבית. בשנת 2011 התחלתי לאמן בחדר הכושר באלאנס בקריות, והתגלגלתי בהתמדה ממדריך במשמרות ועד למשרה מלאה באימונים אישיים. בשנת 2015 פתחתי עסק עצמאי שבו אני מבצע אימונים אישיים וזוגיים וכן ליווי אונליין למתאמנים – דבר שמאפשר לי להגיע ולתרום לכמה שיותר אנשים. נוסף על כך אני עורך סדנאות למאמנים. התחום שבו אני מתמקד הוא אימוני התנגדות. בדרך כלל רוב האנשים רוצים להיראות טוב יותר ולהרגיש טוב יותר, והאני מאמין שלי, שמגובה מבחינה מדעית, הוא שבאמצעות מוט, משקולות ועבודה מתוכננת על משקל הגוף אפשר להגיע למטרה הזו בדרך הכי בטוחה והכי אפקטיבית. בליווי מרחוק מקבלים המתאמנים תוכנית מותאמת אישית, ואני החבר הטלפוני שלהם לכל התייעצות במסע לעבר המטרה. אימונים אישיים מתאימים בדרך כלל למתחילים, לאנשים שבלי מאמן צמוד לא יגיעו לבד להתאמן או לאנשים רציניים מאוד שמוכנים ללכת צעד נוסף ויודעים שכשאני נמצא לידם זה ההבדל בין אימון טוב לאימון מצוין. ליווי מרחוק מתאים לבעלי משמעת ולמתאמנים מתקדמים ששואפים לעבודה מקצועית ובטוחה שמותאמת למטרתם."

מילה טובה: "לכל אחד יש גרסה טובה יותר של עצמו שממתינה לבקוע, הן ברמה הפיזית והן ברמה המנטלית, ואני משוכנע שדרך עולם הכוח והתנועה יוכלו מתאמנים רבים ליהנות מתוצאות שלא נגמרות רק בפן בריאותי או בפן האסתטי. אני מאמין שמורה טוב יכול לעזור לתלמיד כמו מצפן מדויק במסע ושאין דבר כזה אדם שלא אוהב להתאמן אלא אדם שעוד לא הנגישו לו את הקסם שטמון בלהזיז, לדחוף, למשוך ולסחוב דברים כבדים. זה כיף אמיתי. הדבר שאני הכי נהנה ממנו הוא להיפגש עם קרובי משפחה או עם בני זוג של מתאמנים שלי. כשאשתו של מתאמן אומרת לי שהיא נמשכת אליו יותר מאי פעם, או כשאמא של מתאמנת מתרגשת מהירידה של בתה במשקל זה אושר כפול עבורי".

 

עומר דוד

עומר דוד

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר